Στόχος της Xiaomi η παγκόσμια κυριαρχία, με “όχημα” τη σειρά Redmi

563

Οι διεθνείς αγορές αρχίζουν και γίνονται όλο και πιο σημαντικές για την Xiaomi. Και σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο CEO του subbrand, Redmi, δεν έκρυψε το γεγονός αυτό, ενώ έδωσε και περισσότερες λεπτομέρειες για τα σχέδια της εταιρείας για παγκόσμια κυριαρχία.

Στην Ινδία, η Xiaomi μαζί με τη Redmi βρίσκονται στην κορυφή με μερίδιο 10% περισσότερο από τον κατασκευαστή της δεύτερης θέσης τη Samsung. Ωστόσο δεν σταματά εδώ, θέλει να αποκτήσει το 50% της αγοράς, με περισσότερες επενδύσεις και εστίαση στην αγορά αυτή.

Όσον αφορά την Ευρώπη, η Xiaomi βρίσκεται στην τέταρτη θέση, πίσω από τις Samsung, Apple, Huawei και θα κλείσει το κενό με περισσότερες επενδύσεις στη σειρά Redmi. Και μάλιστα, για να πετύχει όλα αυτά τα μεγαλεπήβολα σχέδια, θα εστιάσει στον τομέα του ecommerce και στην προσφορά συσκευών με εξαιρετικό value for money.