Πώς η Vodafone TV αλλάζει τα δεδομένα στη συνδρομητική τηλεόραση

370

Νέα δεδομένα διαμορφώνει στην ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης η Vodafone TV, μετά την αλλαγή στρατηγικής που ανακοίνωσε στις αρχές Αυγούστου.

Υπενθυμίζεται πως η συνδρομητική υπηρεσία της Vodafone προσφέρει το περιεχόμενο της πλατφόρμας της χωρίς δεσμεύσεις συμβολαίου, ανεξαρτήτως παρόχου δηλαδή, με μηνιαία συνδρομή 6,90 ευρώ το μήνα. Μάλιστα η νέα Vodafone TV η οποία γίνεται πλέον διαθέσιμη από οποιοδήποτε δίκτυο, προσφέρει πρόσβαση στο σύνολο του περιεχομένου ταινιών, σειρών και ντοκιμαντέρ της τηλεοπτικής πλατφόρμας, μεταξύ των οποίων και το περιεχόμενο της HBO και είναι διαθέσιμη σε έως και 5 συσκευές ανά λογαριασμό, με την δυνατότητα 3 εξ αυτών να παρακολουθούν ταυτόχρονα.

Στην πρώτη φάση, το Vodafone TV χωρίς αποκωδικοποιητή είναι διαθέσιμο από smartphone και tablet, κατεβάζοντας την ομώνυμη εφαρμογή, ενώ από τον Αύγουστο και έπειτα η πρόταση θα εμπλουτίζεται σταδιακά και με εφαρμογές για smart TVs των μεγαλύτερων κατασκευαστών. Μέσα στο φθινόπωρο μάλιστα θα γίνει διαθέσιμο και μέσω browser, για τη θέαση σε laptop και σταθερούς υπολογιστές, αποκτώντας όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν μέχρι σήμερα οι διεθνείς πλατφόρμες συνεχούς ροής τύπου Netflix.

Όλο και περισσότεροι επιλέγουν pay TV

Η νέα επιθετική στρατηγική της Vodafone έρχεται σε μια περίοδο που αυξάνονται οι συνδρομητές της pay TV.

Πέρα από την αύξηση 80% των ωρών θέασης που έφερε η πανδημία στη Vodafone ΤV, όπως ανέφερε στην τελευταία ενημέρωσή της, ο όμιλος του ΟΤΕ προσέθεσε 6,5 χιλιάδες νέους συνδρομητές στις υπηρεσίες τηλεόρασης μόνο στο β’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν την εβδομάδα που μας πέρασε. Ανοδική πορεία από άποψη συνδρομητών και κατανάλωσης περιεχομένου καταγράφουν το τελευταίο διάστημα και οι άλλες δύο ελληνικές πλατφόρμες. Συγκεκριμένα κοντά στο 40% έφτασε λίγο πριν την άρση του lockdown η αύξηση της κατανάλωσης περιεχομένου στην πλατφόρμα της Wind, Wind Vision, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας. Μεσοσταθμική άνοδο της τάξης του 25% κατέγραψε και η Nova για την ίδια περίοδο, τόσο στη δορυφορική τηλεόραση όσο και στις on demand υπηρεσίες, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας.