Νέο υβριδικό Audi Q7

538

Αναβάθμιση, τόσο αισθητικά όσο και ουσιαστικά

Το μεγάλο SUV της μάρκας εναρμονίζεται σχεδιαστικά με την υπόλοιπη γκάμα Q και θέτει νέα στάνταρ στην αψεγάδιαστη οδική συμπεριφορά και την κορυφαία άνεση στα μεγάλα SUV, διατηρώντας την ασυναγώνιστη ευρυχωρία του.

Οι προβολείς HD Matrix LED, με φώτα τεχνολογίας laser, η υβριδική τεχνολογία και οι ψηφιακές λειτουργίες είναι μερικά μόνο από τα σημαντικότερα σημεία που χαρακτηρίζουν το νέο Q7.

Εξωτερικός σχεδιασμός

Το Audi Q7 αναδεικνύει τα SUV στοιχεία της σύγχρονης γλώσσας σχεδίασης χάρη στην μεγάλη οκταγωνική μάσκα Singleframe με τις έξι κάθετες γρίλιες. Οι δύο πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν μια πολύ πιο εκφραστική γραμμή, ενώ ο σχεδιασμός χαμηλά τονίζει την απόσταση από το έδαφος και τις offroad δυνατότητες του μεγάλου SUV. Στο ανανεωμένο πίσω μέρος μια εντυπωσιακή λωρίδα χρωμίου δημιουργεί μια οπτική σύνδεση μεταξύ των επίπεδων φώτων με τον χαρακτηριστικό, ιδιαίτερο σχεδιασμό.

Το νέο Audi Q7 είναι πιο ευέλικτο, πιο δυναμικό και πιο ευκίνητο τόσο στις διαδρομές στην πόλη όσο και στις στροφές μιας ορεινής διαδρομής. Ταυτόχρονα, συμπεριφέρεται ως ένα εξαιρετικά άνετο SUV στον αυτοκινητόδρομο, ειδικά με την ενεργητική αερανάρτηση, η οποία προσφέρει μεταβαλλόμενη απόσταση από το έδαφος και προετοιμάζει το Audi Q7 με τη στάνταρ μετάδοση quattro για κάθε διαδρομή. Η σχετική λειτουργία offroad μπορεί να επιλεγεί μέσω του επίσης στάνταρ Audi drive select με τα συνολικά επτά οδηγικά προφίλ. Η αερανάρτηση είναι στάνταρ σε όλες τις επταθέσιες εκδόσεις του Q7 ενώ το πακέτο αμαξώματος S line περιλαμβάνει την ελαφρώς πιο σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, με μειωμένο κατά 15 χιλιοστά ύψος σε σχέση με την στάνταρ αερανάρτηση.

Στάνταρ υβριδική τεχνολογία

Όλες οι εκδόσεις κινητήρων του Audi Q7 συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic, 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Δύο εκδόσεις diesel θα είναι διαθέσιμες κατά το λανσάρισμα, ενώ λίγο μετά θα ακολουθήσουν μια έκδοση βενζίνης και μία plug-in υβριδική.

Στο Q7 45 TDI quattro tiptronic η ισχύς είναι 231 ίπποι και η ροπή 500 Nm. Το μεγάλο SUV της Audi επιταχύνει σε μόλις 7,1’’ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα με τελική ταχύτητα στα 229 χλμ./ώρα. Η ισχυρότερη έκδοση Q7 50 TDI quattro tiptronic αποδίδει 286 ίππους και 600 Nm ροπής με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3’’ και τελική στα 241 χλμ./ώρα.

Το στάνταρ υβριδικό σύστημα έχει σημαντικό ρόλο στην οικονομία των κινητήρων, καθώς μειώνει την κατανάλωση έως και κατά 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το βασικό εξάρτημα είναι ένας ηλεκτροκινητήρας μίζας με ιμάντα (BAS) που τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 V με μια μικρών διαστάσεων μπαταρία ιόντων λιθίου. Κατά τη διάρκεια της πέδησης ή της επιβράδυνσης, το BAS ανακτά έως και 8 kW ισχύος και τα αποθηκεύει ως ηλεκτρική ενέργεια στη μπαταρία. Εάν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι σε ταχύτητες μεταξύ 55 και 160 χλμ./ώρα, το Audi Q7 ανακτά ενέργεια, ρολάρει ελεύθερα στο ρελαντί ή με τον κινητήρα απενεργοποιημένο για έως και 40 δευτερόλεπτα. Όταν το πεντάλ πιεστεί ξανά τότε το BAS επανεκκινεί τον κινητήρα πολύ πιο γρήγορα και ομαλά σε σχέση με μια συμβατική μίζα. H λειτουργία του start stop ξεκινά από τα 22 χλμ./ώρα.

High-end συνδεσιμότητα

Το σύστημα πλοήγησης MMI Plus προσφέρει κορυφαία συνδεσιμότητα. Διαθέτει LTE Advanced, ένα hotspot Wi-Fi, φυσικό φωνητικό έλεγχο και το διευρυμένο Audi connect, το οποίο προσφέρει online πληροφορίες για το κυκλοφοριακό, πλοήγηση με Google Earth και υβριδικό ραδιόφωνο. Η φωνητική υπηρεσία Alexa της Amazon, ενσωματωμένη στο MMI, είναι επίσης εντελώς καινούργια.

Το ενεργητικό cruise control, το οποίο συνδυάζει τις λειτουργίες της προσαρμοστικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed control), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της ενεργητικής διατήρησης λωρίδας (active lane assist), μειώνει το άγχος του οδηγού, ιδιαίτερα στις μεγάλες διαδρομές. Σε συνδυασμό με την υποβοήθηση αποδοτικότητας, επιταχύνει ή επιβραδύνει το Audi Q7 ανάλογα με τις υπάρχουσες συνθήκες κίνησης. Η υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης (emergency assist) είναι επίσης νέα. Εάν για κάποιον λόγο ο οδηγός δεν συμμετέχει στην οδήγηση, το σύστημα φέρνει το αυτοκίνητο σε στάση και εκκινεί μέτρα προστασίας και διάσωσης.