H Apple παραδέχθηκε το πρόβλημα σε κάμερα των νέων iPhone

380

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν ελκυστικό το iPhone XS και το iPhone XS Max, ενώ κατά την άποψή μου, το πιο οικονομικό iPhone XR είναι και το καλύτερο της σειράς. Η κυκλοφορία τους στην αγορά ωστόσο δεν έχει αποδειχθεί ανέφελη καθώς, μετά την παραδοχή τουλάχιστον ενός σημαντικού τεχνικού προβλήματος, τώρα η Apple σιωπηρά παραδέχεται ότι υπάρχει και δεύτερο.

Η εταιρεία επέλεξε να μην εκδώσει επίσημη ανακοίνωση, ωστόσο επιβεβαίωσε στο The Verge ότι το λεγόμενο σκάνδαλο “BeautyGate” είναι πραγματικό.

Περίεργα “θαμμένα” μέσα στην κριτική του για το iPhone XR, ο αρχισυντάκτης του Verge Nilay Patel ανακοίνωσε τα εξής: “Η Apple με ενημέρωσε ότι η επικείμενη αναβάθμιση του λειτουργικού iOS, 12.1, θα αντιμετωπίζει το ζήτημα της μπροστινής κάμερας, που μοιάζει να “τσιτώνει” το ανθρώπινο δέρμα, επιλέγοντας ένα ευκρινέστερο πλαίσιο βάσης για την απόδοση εικόνων υψηλού δυναμικού εύρους (HDR), ωστόσο ο ίδιος δεν έχω μπορέσει να το ελέγξω”.

Αυτό ακριβώς είναι εν συντομία το BeautyGate. Ένα ελάττωμα στις εμπρόσθιες κάμερες των νέων iPhone της Apple, το οποίο εντοπίστηκε για πρώτη φορά στα τέλη Σεπτεμβρίου από γνωστό και λαοφιλή YouTuber (όλο και πιο αξιοθαύμαστο “λαγωνικό” σε ζητήματα τεχνολογίας) Lewis Hilsenteger ή αλλιώς “Unbox Therapy”.

Η απάντηση της Apple στο ζήτημα ήταν η απόλυτη σιωπή για περίπου έναν μήνα. Κάτι που οδήγησε πολλούς στο να πιστέψουν ότι η μορφή αυτή αλλοίωσης της εικόνας ήταν σκόπιμη, καθώς το λεγόμενο “beauty mode” είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Ασία, η οποία αποτελεί ως αγορά κομβικό στόχο για την Apple. Παρ’ όλα αυτά, το αποτέλεσμα μοιάζει τόσο αφύσικο, που η κριτική γιγαντώθηκε.

Ως αποτέλεσμα, η Apple θα επιδοκιμαστεί από το κοινό στον βαθμό που θα εργαστεί για μια λύση του ζητήματος, ενώ είναι πιθανόν μια προαιρετική (αλλά βελτιωμένη) beauty mode να παραμείνει ως μέρος του iOS 12.1.

Δεδομένων των παραπάνω, η επικοινωνιακή τακτική και η ταχύτητα ανταπόκρισης της εταιρείας έρχεται και πάλι στο προσκήνιο με έναν όχι θετικό τρόπο. Πρόκειται για επανάληψη της φαρσοκωμικής προσέγγισής τους στο “ChargeGate”, δηλαδή στο πρόβλημα των iPhone XS και iPhone XS Max, τα οποία “αρνούνταν” να φορτίσουν αυτόματα όταν συνδέονταν καλωδιακά. Και σε εκείνη την περίσταση, η Apple δεν προχώρησε σε καμία επίσημη διευκρίνιση, αντίθετα “διέρρευσε” σιωπηρά λεπτομέρειες μιας επικείμενης διόρθωσης του ζητήματος στο  site “οπαδών” των προϊόντων της, iMore.

Ένα από τα μεγάλα ατού της Apple είναι η αυστηρή και προσεκτική προσέγγισή της στις ανανεώσεις – αναβαθμίσεις λογισμικού (ακόμη και αν πολλές φορές τα αποτελέσματα δεν είναι τα καλύτερα), ωστόσο η αδυναμία της εταιρείας να “βγαίνει μπροστά” εξηγώντας τα προβλήματα από την αρχή γίνεται… συνήθεια.

Ελπίζω το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό της εταιρείας να αλλάξει. Η Apple μόλις κυκλοφόρησε την κατά πολλούς πιο συναρπαστική σειρά iPhone εδώ και χρόνια, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά το iPhone XR, έχει ένα μοντέλο που πραγματικά μπορεί να σπάσει κάθε ρεκόρ πωλήσεων.

Προβλήματα όμως πάντα θα ανακύπτουν και, όταν αυτό συμβαίνει, οι χιλιάδες αγοραστές των προϊόντων της εταιρείας αξίζουν καλύτερης αντιμετώπισης από ψιθυριστές ομολογίες, εβδομάδες μετά το κάθε περιστατικό…

Πηγή: Forbes/capital.gr