Έρευνα: Το 45% των ελληνικών νοικοκυριών έχει συνδρομητική τηλεόραση

531

Σε υψηλά επίπεδα κινείται η διείσδυση των υπηρεσιών της συνδρομητικής τηλεόρασης στα ελληνικά νοικοκυριά, σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στην πανελλαδική έρευνα Focus Tech On Life, που επικεντρώνεται στο τελευταίο τρίμηνο του 2019, το ποσοστό των ελληνικών νοικοκυριών που χρησιμοποιεί κάποια υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης φθάνει στο 45%, ενισχυμένο κατά δύο μονάδες σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο, ενώ πριν από ένα χρόνο η ίδια έρευνα έδειχνε ότι η διείσδυση είναι στο 36%.

Όον αφορά τη διείσδυση στα social media, το 59% των Ελλήνων είναι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό που φθάνει έως και το 91% στις νεαρές ηλικίες. Επιπλέον, το 26% αφιερώνει πάνω από μία ώρα την ημέρα για την ενασχόληση του με τα ποσταρίσματα και τα likes.

Σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, οι Έλληνες έχουν πλέον αρχίσει να αγοράζουν online, με το 60% να δηλώνει ότι έχει κάνει μία τουλάχιστον online αγορά τους τελευταίους 6 μήνες. Επίσης, το 85% των Ελλήνων έχει smartphone, ενώ το 80% των παιδιών ηλικίας 5-12 ετών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, ποσοστό που φθάνει στο 90% στην κατηγορία 10-12 ετών.

Καμία δημοσίευση για προβολή