Wind: 7 βραβεία στα Social Media Awards

22

7 βραβεία απέσπασε η WINDΕλλάς στο θεσμό των SocialMediaAwardsπου διοργάνωσαν το MarketingWeek και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Έχοντας επενδύσει σημαντικά στην αξιοποίηση των socialmedia η WINDΕλλάς μέσα από τις καμπάνιες της έχει κατορθώσει να προσεγγίσει χιλιάδες χρήστες και να αξιοποιήσει τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσει το brandengagement, τις πωλήσεις των προϊόντων της αλλά και την άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση των καταναλωτών της. Για τα αποτελέσματα αυτά, η εταιρεία βραβεύτηκε σε 7 κατηγορίες:

 

  • Βραβείο Goldστην κατηγορία BestCorporateSocialMediaStrategy για την επιτυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική με βάση το motto «Επικοινωνία για Όλους» στα δημοφιλέστερα socialnetworks, όπως Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Foursquare, Instagram & Linkedin. Πιο συγκεκριμένα, η WIND έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα community με πάνω από 210.000 fans στο Facebook, καθώς οι επίσημες σελίδες της (WIND και F2G), από το 2012, έχουν σημειώσει αύξηση της τάξεως του 130% και 164% αντίστοιχα, στο fanbaseτους.

 

  • Βραβείο Gold στην κατηγορία BestUseofSocialMediaforaConsumerBrand, το οποίο απέσπασε για το W, το απόλυτο συμβόλαιο επικοινωνίας, που μέσα από τα Social Media αύξησε την αναγνωρισιμότητα του νέου συμβολαίου πολύ γρήγορα και αποδοτικά. Πιο συγκεκριμένα 20% των πωλήσεων των συμβολαίων W προήλθε από τα SocialMedia, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκε αύξηση της επισκεψιμότητας της τάξης του 10% του εταιρικού site ( www.wind.gr ).

 

  • Βραβείο Silverστην κατηγορία BestUseofSocialMediaforCustomerService, για τις επιδόσεις του τμήματος Customer Service της εταιρείας, και συγκεκριμένα για την ικανότητα άμεσης ανταπόκρισης στα ερωτήματα των χρηστών/ συνδρομητών & στις ανάγκες τους μέσω της δημιουργίας νέων προϊόντων, υπηρεσιών & προσφορών. Ουσιαστικά, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της WIND διαχειρίζεται καθημερινά περίπου 100 σχόλια/μηνύματα στο Facebook με ερωτήσεις που αφορούν σε customercare θέματα και πιο συγκεκριμένα απαντά σε περίπου 20 wallposts, 40 comments, 40 messages σε καθημερινή βάση.

 

 

 

 

  • Βραβείο Silver στην κατηγορία Best Overall Presence on Facebook για το F2G, δημιουργώντας ένα δυνατό και χρήσιμο community για τους χρήστες, παρέχοντάς τους όχι μόνο ενημέρωση, αλλά και διασκεδαστικές ευκαιρίες επιβράβευσης. Τα αποτελέσματα είναι θεαματικά (από Ιανουάριο ‘12 έως Ιούνιο ’13):

­   160% αύξηση σε likes

­   410 wall posts

­   Περισσότερα από 10.000 responses

­   Μέσο χρόνο απόκρισης στους χρήστες 1 ώρα

­   Ένα δυνατό onlinecommunity με περισσότερους από 65.000 fan

 

Επίσης, η WINDΕλλάς απέσπασε το Βραβείο Silverστην κατηγορία BestUseofTwitterinaCampaign για τον Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών 2012, μέσω της επικοινωνιακής πλατφόρμας «Ένας Αγώνας για Όλους». Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 65 livetweets κατά τη διάρκεια του αγώνα, προσεγγίζοντας συνολικά 2.065 followers. Το τέταρτο βραβείο Silverγια τη WINDήρθε από την κατηγορία BestYouTubeAdvertisingCampaign για την καμπάνια του F2Gμε την ονομασία «Σχιζοφρενής με το πριόνι», που βασίστηκε στην αξιοποίηση της πλατφόρμας YouTube. Η καμπάνια του F2G κατόρθωσε να συγκεντρώσει 2.004.517 views συνολικά και 11.087.383 impressions. Το ίδιο βίντεο απέσπασε το βραβείο Bronzeστην κατηγορία MostVisitedVideoinYouTube. Πιο συγκεκριμένα, η ταινία με τη μέγιστη διάρκεια των 67’’ συγκέντρωσε συνολικά 1.134.634 views με 254 likes, 131 comments & 228 shares.

 

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Brand, MarketingandOnlineStrategyExecutiveDirectorτης WINDΕλλάς δήλωσε: «Η πολλαπλή διάκριση στα Social Media Awards μας δίνει μεγαλύτερη ώθηση  αξιοποίησης του Digitalπεριβάλλοντος. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και ενδυνάμωσης του brand μας. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για την κοινότητα των χρηστών που έχουμε δημιουργήσει σε όλες τις πλατφόρμες και συνεχίζουμε διαρκώς να επενδύουμε στην παρουσία του brand μας στα social media με τους πιο δημιουργικούς, καινοτόμους και ανταποδοτικούς τρόπους όχι μόνο για τη WIND αλλά και για τους καταναλωτές μας».