Βραβείο για την τοποθέτηση της ΓΕΡΜΑΝΟΣ «στην Καρδιά της Τεχνολογίας»

190

Σημαντική διάκριση στα φετινά Marketing Excellence Awards απέσπασε η ΓΕΡΜΑΝΟΣ για την ολοκληρωμένη στρατηγική και το πλάνο δράσεων επικοινωνίας της καμπάνιας «Στην Καρδιά της Τεχνολογίας – Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ», στην κατηγορία «Integrated Marketing Communications». Ό Όμιλος ΟΤΕ έλαβε και δεύτερη διάκριση στα φετινά βραβεία, για την επικοινωνία «Εξυπηρέτηση COSMOTE – Made 4 You» της COSMOTE.

«Στη ΓΕΡΜΑΝΟΣ, πρώτη μας προτεραιότητά είναι να προσφέρουμε στον πελάτη μια ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής μαζί του. Γι αυτό ανανεώνουμε διαρκώς τα καταστήματα και το site της αλυσίδας, επενδύουμε στην εκπαίδευση των πωλητών μας και ενισχύουμε την γκάμα των high tech προϊόντων, αξιοποιώντας πάντα την πολυετή εμπειρία μας στην αγορά. Η διάκρισή μας στα Marketing Excellence Awards επιβραβεύει τις προσπάθειές μας να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι, αλλά και να επικοινωνούμε αποτελεσματικότερα με τους καταναλωτές, δήλωσε ο Διευθυντής BU Retail του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Βούζας.

Με την καμπάνια «Στην Καρδιά της Τεχνολογίας», η ΓΕΡΜΑΝΟΣ επιβεβαιώνει τον  στόχο της να παραμείνει ο αγαπημένος προορισμός για προϊόντα και λύσεις τεχνολογίας, ενισχύοντας την digital εμπειρία του πελάτη. Το 2016, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν πάνω από 20 εκατομμύρια συναλλαγές και υποδέχτηκαν περισσότερους από 30 εκατομμύρια επισκέπτες. Πάνω από 7,5 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο germanos.gr για έρευνα και online αγορές.

Επιπλέον, η COSMOTE έλαβε βραβείο στην κατηγορία “Digital Marketing Communications”, για την καμπάνια «Εξυπηρέτηση COSMOTE – Made 4 You» και τις διαδραστικές ενέργειες marketing που υλοποίησε, αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα. Η καμπάνια γνώρισε μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό, με τις μετρήσεις να ξεπερνούν κατά πολύ τον μέσο όρο[1].

Tα Marketing Excellence Awards, που διοργανώθηκαν φέτος για 6η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), είναι ο πλέον καταξιωμένος θεσμός, που επιβραβεύει καινοτόμες ιδέες και ενέργειες στον χώρο του Marketing & της Επικοινωνίας στην ελληνική αγορά.

[1]Οι αναρτήσεις ξεπέρασαν το 50% σε ad recall lift, ποσοστό εξαιρετικά υψηλό όταν ο μέσος όρος είναι γύρω στο 7%.