Vodafone: Πρωτοπόρα διαφημιστική καμπάνια

146

H Vodafone, μέσα από τις πρωτοποριακές της υπηρεσίες και το αξιόπιστο δίκτυό της, είναι πάντα κοντά στους συνδρομητές της με αμεσότητα κι αμοιβαία εμπιστοσύνη, για να τους παρέχει απεριόριστη ελευθερία στην επικοινωνία.

Αυτό είναι το βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Vodafone, η οποία έχει ως πρωταγωνιστή έναν πραγματικό αθλητή μεγάλων αποστάσεων. Με αυτόν τον συμβολισμό, η Vodafone βάζει όλους τους συνδρομητές στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της, υπογραμμίζοντας ότι σε κάθε τους βήμα ή στόχο, η εταιρεία βρίσκεται κοντά τους.

Για τη Vodafone η πρωτοπορία στηρίζεται στην καινοτομία και την ειλικρινή σχέση με τα εκατομμύρια των συνδρομητών της που καθημερινά επικοινωνούν απεριόριστα. Μέσα από αυτήν τη σχέση, αντιλαμβάνεται έγκαιρα τις αυξανόμενες απαιτήσεις των συνδρομητών της κι ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους με απλό κι άμεσο τρόπο δίνοντας αξία στη σχέση που κτίζεται. Η διαρκής αναζήτηση νέων και πρωτοποριακών προϊόντων και υπηρεσιών, με απλές και προσιτές λύσεις, αποτελούν πρωταρχικό στόχο της Vodafone, ώστε όλοι οι συνδρομητές της να έχουν απεριόριστες δυνατότητες στην επικοινωνία τους και συγκεκριμένα:

  • Πραγματική οικονομία: Πρώτη η Vodafone ανέτρεψε τα δεδομένα στην ελληνική αγορά παρέχοντας την απεριόριστη επικοινωνία με τα Unlimited προγράμματα συμβολαίου, προσφέροντας πραγματική οικονομία. Στη συνέχεια, πρώτη απελευθέρωσε την επικοινωνία όλων των πελατών της, καρτοκινητής, ιδιωτών κι επαγγελματιών. Επίσης, μόνο η Vodafone δίνει ολοκληρωμένες κι αξιόπιστες λύσεις, προσφέροντας unlimited στην κινητή, σταθερή και internet σε συνεργασία με την hellas online.
  • Αξιόπιστο δίκτυο: Η Vodafone διαθέτει ένα σύγχρονο κι εξελιγμένο δίκτυο με πληθυσμιακή κάλυψη που αγγίζει το 100%, και με τις υψηλότερες ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, παρέχει τουλάχιστον 40% πιο γρήγορο «κατέβασμα» από το internet σε σχέση με τα άλλα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Το δίκτυο της Vodafone δίνει απεριόριστες δυνατότητες στηρίζοντας το πρόγραμμα «Τηλεϊατρικής» σε 17 περιοχές στην Ελλάδα, καθώς και το ερευνητικό Πρόγραμμα του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για την προστασία της καφέ αρκούδας. Και βέβαια πρώτη η Vodafone εισήγαγε κατ’ αποκλειστικότητα στην ελληνική αγορά τη νέα τεχνολογία 3G Femtocell η οποία επιτρέπει την παροχή υψηλής ποιότητας κάλυψης 3G σε εσωτερικούς χώρους.
  • Καινοτομία: Η Vodafone Ελλάδος διαρκώς πρωτοπορεί εισάγοντας μεταξύ των πρώτων δικτύων στην παγκόσμια αγορά κινητής τηλεφωνίας τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες δικτύου (για παράδειγμα HSPA/HSPA+: 14,4 Mbps, 21,6 Mbps και 28,8 Mbps), διαθέτει τις καλύτερες συσκευές (iPhone, HTC Wildfire, Samsung Wave κλπ) και παρουσιάζει τα πιο καινοτομικά και σύγχρονα προϊόντα (π.χ. Vodafone ΚαρτοΙinternet και Vodafone Ιnternet Όλη-Μέρα).
  • Απλή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη: Η Vodafone συστηματικά προσφέρει την καλύτερη εξυπηρέτηση στα καταστήματα και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της. Γι’ αυτό και διακρίθηκε ως το «Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα για το έτος 2010» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η επικοινωνιακή στρατηγική της νέας καμπάνιας της Vodafone εκφράζεται μέσα από το παράδειγμα του αθλητή μεγάλων αποστάσεων Χρήστου Τούλα. Η πολύχρονη πορεία του στον αθλητισμό και η επίτευξη των στόχων του συμβολίζουν τις δυνατότητες που προσφέρει η Vodafone σε όλους τους συνδρομητές της, ώστε να ανοίξουν νέους ορίζοντες, νέους δρόμους, αναπνέοντας τον αέρα της πρωτοπορίας.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια εμπνέει αισιοδοξία, αναδεικνύει την ομαδικότητα και την ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης, δηλαδή ό,τι ακριβώς καθορίζει τη μακροχρόνια σχέση της Vodafone με τους συνδρομητές της.