Τραπεζική εξυπηρέτηση μέσω Skype από την Attica Bank

36

Τραπεζική εξυπηρέτηση μέσω skype προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η Attica Bank, στo πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της που έχουν και ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Η υπηρεσία Skype που σταδιακά θα καλύψει το σύνολο των επιχειρηματιών και ιδιωτών πελατών της τράπεζας παρέχει τη δυνατότητα:

Συνομιλίας μέσω internet χωρίς τηλεφωνική χρέωση του πελάτη.

Βιντεοκλήσης με στελέχη της Τράπεζας, χωρίς να απαιτείται η χρήση του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης αυτών.

Εξυπηρέτησης άμεσης αποστολής εγγράφων (statements, αντίγραφο παραστατικού κλπ.)

Συνδιάσκεψης περισσοτέρων του ενός χρηστών σε θέματα εργασίας ταυτόχρονα, μέσω Skype και τηλεφωνικών συνδέσεων.

Επικοινωνίας μέσω οποιασδήποτε συσκευής που έχει την εφαρμογή Skype (Mobile, Tablet, SmartTV κλπ).

Ασφάλειας επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Οι συνομιλίες προστατεύονται με ισχυρό έλεγχο ταυτότητας και κρυπτογράφηση.

Ηλεκτρονικής καταγραφής των επαφών των χρηστών και προγραμματισμό συσκέψεων.

Με τη χρήση της νέας υπηρεσίας επιτυγχάνεται η αμεσότερη, ευκολότερη και αποδοτικότερη επικοινωνία των στελεχών της Τράπεζας με τους πελάτες της, με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.

Η νέα υπηρεσία Skype της Attica Bank εγκαινιάζει τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας, η οποία θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέες καινοτόμες εφαρμογές.