To νέο ηλεκτροκίνητο RAV4 EV των Toyota-Tesla

33

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

H ιαπωνική Toyota προωθεί ταχύτατα την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου RAV4 που συνεξέλιξε με τη βοήθεια της Tesla. Το RAV4 EV, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ της Tesla ισχύος 154 ίππων, ενώ διαθέτει δύο προγράμματα οδήγησης: sport και normal.

Με την ενεργοποίηση του προγράμματος normal το ιαπωνικό μοντέλο επιταχύνει από 0 – 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 137 χλμ./ώρα, ενώ στο sport τα μεγέθη αυτά διαμορφώνονται σε 7,0 δευτερόλεπτα και 160 χλμ./ώρα αντιστοίχως.

Εκτός από το μοτέρ, προέλευσης Tesla είναι και οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που εφοδιάζουν το RAV4 EV, εξασφαλίζοντάς του αυτονομία 160 χλμ. Όσον αφορά τη φόρτισή τους απαιτούνται έξι ώρες σε οικιακό δίκτυο τάσης 240 V.

Σε επίπεδο σχεδίασης, το ηλεκτροκίνητο RAV4 φέρει τροποποιήσεις στο μπροστινό τμήμα για να να ξεχωρίζει από τη συμβατική εκδοχή του, αλλά και για να έχει έναν πιο αεροδυναμικό χαρακτήρα προς όφελος του φιλικού προς το περιβάλλον χαρακτήρα του.

Έτσι, τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο κατώτερο τμήμα του αυτοκινήτου, οι οποίες σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες αλλαγές σε λεπτομέρειες του αμαξώματος, όπως τα αεροδυναμικά βοηθήματα, το σχήμα των καθρεπτών και η σχεδίαση της γρίλιας, υπόσχονται να αναδείξουν το ιαπωνικό μοντέλο ως το SUV με τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή στον κόσμο (0,3).

Αναβαθμίσεις

Παράλληλα, αναβαθμίσεις έχουν πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο και στην ανάρτηση ώστε το ηλεκτροκίνητο RAV4 EV να αντεπεξέρχεται στη διαφορετική κατανομή του βάρους του λόγω της παρουσίας των μπαταριών και να προσφέρει οδική συμπεριφορά που να προσεγγίζει τη βενζινοκίνητη εκδοχή του.

Αξίζει να σημειωθεί ωστόσο ότι τα στοιχεία που προσδιορίζουν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα και ο επιπλέον χώρος που αυτά απαιτούν δεν επηρέασαν τον θάλαμο επιβατών του RAV4 που παραμένει αντίστοιχος της βενζινοκίνητης εκδοχής του, προσφέροντας παραπάνω επιλογές τεχνολογικών και μη gadget και διαθέτοντας μεταξύ άλλων στον βασικό εξοπλισμό του δορυφορικό ραδιόφωνο, Bluetooth, οθόνη αφής οκτώ ιντσών, θύρα USB, σύστημα πλοήγησης και θερμαινόμενα καθίσματα.

Αμετάβλητος σε σχέση με το βενζινοκίνητο RAV4 παραμένει, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της Toyota, και ο χώρος αποσκευών της ηλεκτροκίνητης εκδοχής του.

Η διάθεση του ηλεκτροκίνητου RAV4 EV θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι στις μεγαλύτερες πόλεις της Καλιφόρνιας: Σακραμέντο, Σαν Φρανσίσκο, Λος Άντζελες, Όραντζ Κάουντι και Σαν Ντιέγκο, όπου η αρχική του τιμή θα ξεκινά από 49.800 δολάρια (38.210 ευρώ).

Στόχος της Toyota είναι να διαθέσει από το ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα κατασκευάζεται στον Καναδά 2.600 μονάδες σε ορίζοντα τριετίας.