Το jamjam.gr παράδειγμα του sharing economy

49

Σε πρόσφατη καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών, η πρωτοπόρος στις τεχνολογικές εξελίξεις και την προώθηση νέων ιδεών εταιρεία κινητής τηλεφωνίας COSMOTE επέλεξε το jamjar ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες-εκπροσώπους του SharingEconomy (Οικονομία Διαμοιρασμού). Πέραν της σχετικής εκδήλωσης που διοργάνωσε για φοιτητές και νέα στελέχη της αγοράς η COSMOTE, δημιουργήθηκε και αντίστοιχο ενημερωτικό site.

Μέσω του Sharing Economy, που οφείλει την ανάπτυξή του στην εξέλιξη της τεχνολογίας, οι καταναλωτές μπορούν να μοιράζονται ιδέες, προϊόντα και υπηρεσίες (όπως το διαμέρισμα, το αυτοκίνητο, το ποδήλατό τους, το ταλέντο και τις δημιουργίες τους κ.ά.), μέσω internet, μειώνοντας, έτσι, το κόστος, τον κόπο και τον χρόνο, αποκτώντας, παράλληλα, νέες εμπειρίες. Σύμφωνα με έρευνα της COSMOTE, πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη του Sharing Economy παίζουν η εξέλιξη της τεχνολογίας, η άνοδος των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η αυξανόμενη πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Στο ειδικά διαμορφωμένο site της COSMOTE, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με την πορεία ανάπτυξης της οικονομίας του διαμοιρασμού σε εγχώριο αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που προσφέρει, αλλά και να μάθουν για τις υπηρεσίες τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα προϊόντα που μπορούν να αγοράσουν στη χώρα μας, πάντα εκμεταλλευόμενοι το εξελιγμένο δίκτυο 4G της COSMOTE.

Η συν-ιδρύτρια του jamjar, Βέρα Παπαγγελοπούλου, δήλωσε σχετικά ‘η επανάσταση του διαδικτύου, τα νέα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών έχουν πράγματι αναδείξει μια νέα και πολλά υποσχόμενη μορφή οικονομίας, που παρουσιάζει ένα τελείως νέο πεδίο δυνατοτήτων, αλλά και προκλήσεων για καταναλωτές και δημιουργούς. Το jamjarβασίστηκε στις αρχές τις οικονομίας του διαμοιρασμού βοηθώντας τους πιο ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς να συναντηθούν με το γυναικείο καταναλωτικό κοινό, ανοίγοντάς τους νέους ορίζοντες. Ακολουθώντας δε τις απαιτήσεις της αγοράς για ένα πιο δομημένο και ξεκάθαρο πλαίσιο προστασίας καταναλωτών-δημιουργών, το jamjarαναλαμβάνει ένα πιο ενεργητικό ρόλο σε αυτή τη συνάντηση, διασφαλίζοντας πως τόσο η εμπειρία των δημιουργών όσο και εκείνη των καταναλωτών θα είναι εγγυημένη και σαφώς λαχταριστή’.