Συστηματικά στο Internet 7 στους 10 Έλληνες

311

Οι Έλληνες στη συντριπτική τους πλειοψηφία βρίσκονται online καθημερινά, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Διαδικτύου τόσο σε προσωπικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Ειδικά ανάμεσα στις μικρότερες ηλικίες, η χρήση του Διαδικτύου είναι καθολική. Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει η τελευταία έρευνα “Focus On Tech Life” της Focus Bari, η οποία αφορά το χρονικό διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2017. Η έρευνα της Focus Bari έγινε σε δείγμα 4.998 ατόμων καλύπτοντας την ηπειρωτική Ελλάδα και τα μεγάλα νησιά της χώρας, με τον συνολικό καλυπτόμενο πληθυσμό ηλικίας 13-74 ετών να φθάνει περίπου στα 8,4 εκατ. πολίτες.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες σε ποσοστό 81,8% “σερφάρουν” στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα, ενώ το 70,8% είναι καθημερινά online. Η χρήση του Ίντερνετ εκτοξεύεται στις μικρότερες ηλικίες, όπου τα ποσοστά ανεβαίνουν στο 87,7%, αποδεικνύοντας ότι ειδικά για τους νέους το Διαδίκτυο είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο. Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, η μέση διάρκεια χρήσης του Ίντερνετ από τους Έλληνες είναι τα 179 λεπτά. Στις ηλικίες 65-74 ετών, οι Έλληνες περιηγούνται στο Διαδίκτυο περί τα 122 λεπτά, ενώ τα 236 λεπτά φτάνει η μέση διάρκεια χρήσης στις ηλικίες 18-24 ετών.

Εξαιρετικά δημοφιλή – ακολουθώντας την παγκόσμια τάση – είναι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, με το 48,8% των Ελλήνων να συνδέεται καθημερινά σε κάποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με το Facebook να είναι το δημοφιλέστερο εξ αυτών.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνα “Focus On Tech Life” της Focus Bari, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες [το 50,6%] “κατεβάζουν” apps, με τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες να είναι τα social media [34%], οι χάρτες [22,4%], η ενημέρωση [21,8%], τα παιχνίδια [21,8%] και η διασκέδαση [21,5%].

Υψηλό είναι στη χώρα μας και το ποσοστό κατοχής smartphone, καθώς το 70% των Ελλήνων είναι κάτοχος “έξυπνου” κινητού, με τη χρήση του να είναι καθολική ειδικά στις ηλικίες μέχρι 34 ετών. Μάλιστα, ήδη, το 55,1% των Ελλήνων χρηστών συνδέεται στο Διαδίκτυο μέσω smartphone, ενώ στις ηλικίες 13-34 ετών το ποσοστό αυτό εκτινάσσεται στο 83,1%.