Superbrand για το 2016 στην Ελλάδα η Lenovo

230

Η εταιρεία Lenovo που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2005 και κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά τεχνολογίας, διακρίθηκε ως Corporate Superbrand για την ελληνική αγορά, στο πλαίσιο του θεσμού Superbrands που κάθε χρόνο βραβεύει κορυφαίες εταιρείες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Η Lenovo διακρίθηκε στη δυναμική κατηγορία της «Πληροφορικής», ανάμεσα σε σημαντικές εταιρείες του χώρου και σε μια χρονιά με ισχυρό ανταγωνισμό και πολλές συμμετοχές.

Με αφορμή τη βράβευση, ο Μ. Οικονομάκης, General Manager Ελλάδος και Κύπρου, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τη διάκριση της Εταιρείας ως Corporate Superbrand για το 2016 στην Ελλάδα. Η βράβευση της Lenovo, σε μια απαιτητική αγορά και σε καιρούς με ξεχωριστές προκλήσεις, επιβεβαιώνει τόσο την εμπιστοσύνη και τη σημαίνουσα θέση της Εταιρείας και των προϊόντων της στις καρδιές των Ελλήνων καταναλωτών, όσο και την αναγνώριση της προσπάθειας της Εταιρείας και των στελεχών της, για παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας και τεχνολογικής καινοτομίας στην Ελλάδα. Στόχος και δέσμευσή μας σε συνεργάτες, προμηθευτές και πελάτες είναι να συνεχίσουμε και το 2017 να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους, παρακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις και δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για το σύνολο του portfolio μας στις κατηγορίες PC, tablets , workstation, server και smartphone.»

Αυτή τη χρονιά, οι υποψηφιότητες άγγιξαν συνολικά τις 1.500, από τις οποίες, 273 Εταιρικές Επωνυμίες ανακηρύχθηκαν ως Superbrand για την Ελλάδα. Οι εταιρείες που διακρίθηκαν, προέκυψαν μετά από σχετική ψηφοφορία Κριτικής Επιτροπής εμπειρογνωμόνων και καταναλωτικού κοινού (Έρευνα Κοινής Γνώμης από την εταιρία Marc). Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν η Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης, η Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια και η Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς: Αγορά (Ποιότητα & Τιμή Προϊόντος ή Υπηρεσίας), Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες) και Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).