Σε ποιο σημείο του πλανήτη βρίσκονται οι περισσότεροι πολυεκατομμυριούχοι;

57

Σε ποια χώρα οι πάμπλουτοι αυξάνονται και αγοράζουν 10 Porsche την ημέρα;

Σε ποιό σημείο του πλανήτη βρίσκονται οι περισσότεροι πολυεκατομμυριούχοι; Τι ακριβώς συμβαίνει και γιατί οι αριθμοί πολλαπλασιάζονται ραγδαία;se-poia-xwra-oi-pamploutoi-auksanontai-kai-agorazoun-10-porsche-tin-imera

Υπάρχει ένα «σημείο» στον πλανήτη, όπου τώρα, την εποχή της κρίσης, οι πολυεκατομμυριούχοι αγοράζουν 10 Porsche την ημέρα, ταξιδεύουν με ιδιωτικά τζετ και περπατούν κρατώντας τις Louis Vuitton τσάντες τους, αφήνοντας στο πέρασμα τους μία εσάνς Chanel. 

Πρόκειται για τους πολυεκατομμυριούχους της Λατινικής Αμερικής, που σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, πολλαπλασιάζονται ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο σημείο του πλανήτη.

Οι λατινοαμερικανοί κροίσοι  είναι «περιτριγυρισμένοι» από brand name που σφραγίζουν με τον πιο σαφή τρόπο την απόδειξη της τεράστιας αγοραστικής δύναμης που διαθέτουν, ενώ την ίδια στιγμή, δέχονται κριτική επειδή πληρώνουν λίγους φόρους, σε χώρες όπου η οικονομική ανισότητα αποτελεί τεράστιο θέμα. 

Η Λατινική Αμερική έχει πληθυσμό 600 εκατομμυρίων κατοίκων, με τους πολυεκατομμυριούχους να φτάνουν τα 15.000 άτομα.

Η «λίστα» αφορά ιδιώτες η περιουσία των οποίων υπολογίζεται τουλάχιστον, σε 30 εκατομμύρια δολάρια.

Το ποσοστό των πολυεκατομμυριούχων αυξήθηκε από πέρυσι κατά 38%, γεγονός που ανεβάζει τη Λατινική Αμερική στην πρώτη θέση -πρόκειται για τον ταχύτερο ρυθμό αύξησης πολυεκατομμυριούχων στον κόσμο. 

Οι επιχειρηματίες αυτοί είναι κυρίως, μεγιστάνες των μεταλλείων και των τηλεπικοινωνιών, οι οποίοι ζουν στις επαύλεις τους, προστατευμένοι πίσω από ψηλούς τοίχους, μακριά από τη θέα της φτώχειας.

Οι μεγαλύτερες οικονομίες της περιοχής είναι το Μεξικό και η Βραζιλία, αλλά αγορές με καλό ρυθμό ανάπτυξης -που σε μερικές περιπτώσεις φτάνει έως και το 60%– είναι το Περού, η Κολομβίακαι ο Παναμάς

Ο πολυτελής (προκλητικός) τρόπος ζωής των κροίσων της Λατινικής Αμερικής, τραβάει σαν μαγνήτης τη βιομηχανία των ειδών πολυτελείας, που βρίσκει στο πρόσωπο τους, τους ιδανικούς πελάτες. 

H Porsche αποτελεί ένα καλό παράδειγμα: Η αντιπροσωπεία έκανε άνοιγμα στη Λατινική Αμερική πριν από 15 χρόνια.

Και από -περί τα- 300 αυτοκίνητα τον χρόνο, τώρα πουλάει 3.900, όπως εξηγεί ο πρόεδρος του παραρτήματος της εταιρείας στη Λατινική Αμερική, που εδρεύει στο Μαϊάμι.