Public: Αύξηση πωλήσεων 26% για το 2015, σε Ελλάδα & Κύπρο

34

Υψηλές επιδόσεις εμφάνισαν τα Public στο ενδεκάμηνο του 2015, καταγράφοντας αυξημένες πωλήσεις κατά 26% τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, 25 εκατ. επισκέπτες στα φυσικά καταστήματα και 32 εκατ. επισκέπτες στα e-shop. Την ίδια περίοδο, τα Publicκατάφεραν να αναδειχθούν 1ος retailer σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, βιβλίου, μουσικής καθώς και ταινιών & gaming.

 

Σε σημερινή ενημερωτική συνάντηση, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, ανακοίνωσε τον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων που αυξήθηκαν κατά 26%, φτάνοντας μίνιμουμ τα 222 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το 2014, ενώ η αύξηση πωλήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανέρχεται στο 45%. Η αλυσίδα αριθμεί 48 καταστήματα και δύο e-shops σε Ελλάδα και Κύπρο και 1.500 εργαζόμενους (για την εορταστική περίοδο θα ενισχυθεί με 417 άτομα). Για το 2015 συνολικά, η διοίκηση της αλυσίδας υπολογίζει ότι θα δεχτεί 25 εκατομμύρια επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα και 32 εκατομμύρια επισκέψεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Παράλληλα, αυξήθηκε και το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σε όλες τις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται, και στόχος της αλυσίδας είναι η ανανέωση του εμπορικού της πλάνου ενώ σχεδιάζει την περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας των εποχικών ειδών και του βιβλίου.

 

Όσον αφορά το 2016, η διοίκηση αναμένει λειτουργική κερδοφορία σε ικανοποιητικά επίπεδα.

 

Σχολιάζοντας  την επιχειρηματική πορεία, ο Διευθύνων Σύμβουλος Χρήστος Καλογεράκης σημείωσε: «Το 2015 αποτελεί έτος αναφοράς για εμάς καθώς, σε μία αντικειμενικά δύσκολη χρονιά, κινούμαστε με σημαντική αύξηση πωλήσεων και εντυπωσιακή βελτίωση όλων των οικονομικών μας δεικτών. Παράλληλα, στο 11μηνο του 2015, έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση σε επίπεδο λιανεμπορίου, σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ κινούμαστε με ιδιαίτερα ανοδικά μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και  ψυχαγωγίας. Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας που θα παρέχει κίνητρα ανάπτυξης στους ανθρώπους μας, αλλά κι ένα μοναδικό προορισμό για τους πελάτες μας. Το Publicαποτελεί αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων που, όπως αναφέρουν τόσο οι πελάτες μας, όσο και όλοι οι συνεργάτες μας, εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στο Ελληνικό κοινό».

 

Καταλύτη για τη συνεχή ισχυροποίηση της θέσης και την αύξηση των οικονομικών μεγεθών των Public, αποτελεί επιπλέον και η ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρίας που δίνει έμφαση στον πελάτη επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες προς όφελός του. Χαρακτηριστικά, εντός του 2015, τα καταστήματα υλοποίησαν την εφαρμογή Τζίνι, που αλλάζει τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Το Τζίνι ενημερώνει realtimeτους πωλητές των καταστημάτων για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν ακόμη περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η ανάπτυξη της εφαρμογής αποτελεί πρωτοβουλία της εσωτερικής  έμπειρης ομάδας καινοτομίας του τμήματος IT της εταιρίας.

 

Την ανάδειξη των Public σε μία από τις ισχυρότερες αλυσίδες του ελληνικού λιανεμπορίου που συνεχώς εξελίσσονται τεχνολογικά και καινοτομικά, επιβεβαιώνουν οι συνεχείς διακρίσεις που λαμβάνει η εταιρία. Ενδεικτικά το 2015, τα Public έλαβαν περισσότερα από 5 βραβεία για την απόδοσή τους σε επίπεδο οmni channel από αναγνωρισμένους φορείς της ελληνικής αγοράς.