Πόσο αγχωνόμαστε με τις καθυστερήσεις στα ευρυζωνικά δίκτυα;

329

Σε μια έρευνα που ολοκληρώθηκε αυτήν την εβδομάδα, η Ericsson και η Vodafone Γερμανίας χρησιμοποίησαν τη νευροεπιστήμη για να καταλάβουν τι πιστεύουν οι συνδρομητές κινητών ευρυζωνικών δικτύων όταν είναι κακή η ποιότητα του δικτύου. Με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στα ηλεκτροεγκεφαλογραφήματα (ΗΕΓ) παρατηρήθηκε η δραστηριότητα του εγκεφάλου εθελοντών που είχαν δηλώσει συμμετοχή στην έρευνα στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι ακόμα και οι μικρές καθυστερήσεις και διαταραχές ανεβάζουν τα επίπεδα έντασης και στρες και επιδρούν αρνητικά στην αφοσίωση των συνδρομητών και στη φήμη του παρόχου.

Από τους συνδρομητές που συμμετείχαν στη μελέτη ζητήθηκε να ολοκληρώσουν 13 συγκεκριμένες εργασίες σε 10 λεπτά με χρήση smartphone, ενώ γινόταν προσομοίωση υποβάθμισης της ποιότητας υπηρεσίας. Στις εργασίες περιλαμβάνονταν συνήθεις ενέργειες, όπως περιήγηση στο διαδίκτυο, ροή (streaming) βίντεο και ανάρτηση φωτογραφιών selfie. Πέραν του εξοπλισμού ΗΕΓ, χρησιμοποιήθηκαν όργανα ανίχνευσης των ματιών και μετρητές καρδιακού παλμού με στόχο την παρακολούθηση του σφυγμού και της διατήρησης της προσοχής των συνδρομητών.

Η Vodafone είναι η πρώτη εταιρεία, τόσο στην αγορά της όσο και παγκοσμίως, που χρησιμοποίησε νέες μεθόδους μελέτης των συναισθημάτων των καταναλωτών σε συνεργασία με την Ericsson.

Για να εξεταστεί ο αντίκτυπος στην αφοσίωση των πελατών και στην αντίληψη που είχαν για τον πάροχο, η έρευνα συνοδευόταν από ερωτηματολόγιο το οποίο οι συμμετέχοντες συμπλήρωναν πριν και μετά την εκτέλεση των εργασιών.

Η βαθιά κατανόηση που προήλθε από το ερευνητικό αυτό έργο οδήγησε την Ericsson να προσθέσει τη «Νευρομετρική Ανάλυση Ericsson» (Ericsson Neurometric Analysis) στο χαρτοφυλάκιο λύσεών της για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας από εφαρμογές. Η νέα αυτή προσφορά θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους παρόχους διεθνώς.

Περισσότερες πληροφορίες για τη λύση Ericsson Neurometric Analysis.