Πώς να δημιουργήσετε ένα πετυχημένο e-shop

64

Ο επιχειρηματικός φορέας Found.ation με την πολύτιμη υποστήριξη της Microsoft, φιλοξενεί για 2η φορά ένα πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο workshop για όσους διαθέτουν προϊόν/υπηρεσία ή/και φυσικό κατάστημα και επιθυμούν να αποκτήσουν τη γνώση και τις δεξιότητες, ώστε να δημιουργήσουν το δικό τους επιτυχημένο e-shop. Το σεμινάριο συνολικής διάρκειας 8 ωρών θα πραγματοποιηθεί στο The Hub Events (Αλκμήνης 5, Πετράλωνα), την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015 και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δωρεάν 10 ομιλίες από καταξιωμένα στελέχη και ειδικούς της αγοράς. Η προηγούμενη διοργάνωση συγκέντρωσε πάνω από 250 νέους επιχειρηματίες ενώ οι διαθέσιμες θέσεις συμπληρώθηκαν άμεσα, καθιστώντας την εκδήλωση sold-out 48 ώρες πριν την πραγματοποίησή της.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν το αναλυτικό Πρόγραμμα και να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:http://thefoundation.gr/events/2nd-workshop-create-successful-eshop/

Πρόγραμμα:

10:00 – 10:20 Εγγραφές – καφές

 

10:20 – 10:30 Καλωσόρισμα από την κα. Μ. Στούμπου, Δ/ντρια Τεχνολογίας της Microsoft Hellas.

 

10:30 – 11:00 «Στρατηγική μέσω Ανάλυσης Δεδομένων»

Ιάσωνας Σπανομανώλης, e-food

 

11:00 – 11:30 «Δημιουργία λογαριασμού στην πλατφόρμα Azure και τα πλεονεκτήματα να έχεις το e-shop σου στο cloud»

Δημήτρης Κουτσαναστάσης, Microsoft

 

11:30 – 12:00 «Ικανοποίηση καταναλωτή online και ο δρόμος προς το Customer Loyalty»

Ευάγγελος Κοτσώνης, e-satisfaction

 

12:00 – 12:30 TBA

 

12:30 – 13:30 Διάλειμμα – ελαφρύ γεύμα

 

13:30 – 14:30 «Αξίζει η επένδυση στο blogging για ένα e-shop;»

Θανάσης Κουκουτσέλος

 

14:30 – 15:00 «Οδηγός επιβίωσης του eshop μου σε ένα ComparisonShoppingEngine»

Χρήστος Χιώνης, AccountManager, Skroutz

 

15:00 – 15:30 «Απομυθοποιώντας το Design για e-shops σε 10 βήματα»

Φίλιππος Πρωτογερίδης

 

15:30 – 16:00 Διάλειμμα – καφές

 

16:00 – 16:30 «Η διαδρομή ενός πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον»

Πάνος Λαδάς

 

16:30 – 17:30 «Το e-shop για τις μοντέρνες επιχειρήσεις»

 

17:30 – 18:00 «Σωστές πρακτικές email marketing»

Πάνος Μελισσαρόπουλος, Moosend

 

Υποστηρικτής Workshop:

Microsoft Hellas

Χρυσός Χορηγός:

Skroutz

Χορηγοί:

e-FOOD.gr, Nissosbeer, Σμυρναίικος καφές