Πλαίσιο: Υψηλά κέρδη για τη σειρά Turbo X

48

Υψηλό μερίδιο αγοράς σε νέες κατηγορίες προιόντων, πρωτιά στη λιανική του τομέα τεχνολογίας και οικονομικές επιδόσεις πάνω από το μέσο όρο της αγοράς, αποτελούν τα επιτεύγματα της Πλαίσιο για το 2013. Αναλύοντας μεγέθη και στρατηγική, η διοίκηση της εταιρίας επισήμανε δε πως το 2013, αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ στην ιστορία της, όσον αφορά την κερδοφορία.

Οπως ειπώθηκε σε παρουσίαση στην Ενωση Θεσμικών, τη χρονιά που πέρασε η εταιρία κατάφερε να επιβληθεί μέσω του brand Turbo X σε διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες, μετατρέποντας πλέον το private label σε brand label.

«Μας πήρε περίπου 7 χρόνια να καθιερώσουμε το Turbo X ως σήμα επιλογής για τα laptops στον ‘Ελληνα καταναλωτή. Η επένδυση ωστόσο αυτή αποδίδει σήμερα για την υπόλοιπη γκάμα προϊόντων μας. Ήδη στον τομέα των tablets καταταχθήκαμε 3η στην εγχώρια αγορά το 2013, πίσω από την Apple και την Samsung, ενώ στον τομέα της τηλεόρασης κατέχουμε την 4η θέση ήδη, τοποθετημένοι πάνω από φίρμες όπως η Phillips, η Panasonic, Toshiba» ανάφερε ο CEO και αντιπρόεδρος του ομίλου Πλαίσιο, κ. Κώστας Γεράρδος, συμπληρώνοντας τη σημαντική διείσδυση και στον τομέα smartphones, οι πωλήσεις των οποίων αντικατοπτρίζουν το 13% των πωλήσεων του 2013.

Η επιλογή στήριξης του Turbo X πέρα από την εμπορική επιτυχία, συνοψίζει σε μεγάλο βαθμό τη στρατηγική της Πλαίσιο έναντι του ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου κ. Γιώργο Γεράρδο, η εταιρία ωφελείται από την «άτυπη» καθετοποίηση της, βάσει της οποίας αγοράζει από τον παραγωγό και αποφεύγει το κλασσικό δίκτυο των ενδιάμεσων προμηθευτών, προκειμένου να προσφέρει στον τελικό καταναλωτή προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές αλλά και με σημαντική υποστήριξη, που δεν μπορούν να προσφέρουν σήμερα καθιερωμένα τεχνολογικά brands.

Επιπλέον, η διοίκηση της Πλαίσιο εστίασε στο πολυκαναλικό μοντέλο λιανικής παρουσίας, δίνοντας έμφαση στην αλληλοσυμπλήρωση του. Ο κ.Κώστας Γεράρδος, επισήμανε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου υποδέχεται 100.000 επισκέπτες, και πραγματοποιεί το 6% των ενοποιημένων πωλήσεων, ενώ το 70% συνεχίζει να πραγματοποιείται στο φυσικό δίκτυο των 21 καταστημάτων του ομίλου. Το υπόλοιπο 25% αφορά σε πωλήσεις b2b μέσω καταλόγου.