Piaggio Beverly 300 ABS

277

Δεν είναι τυχαίο ότι το  αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή και αναγνωρίσιμα σκούτερ όλων των εποχών.
Το Beverly είναι το σκούτερ που χάρη στην εξαιρετική ευελιξία, την αξιοπιστία και την ασφάλειά του, έφερε την επανάσταση στην αγορά και γρήγορα έγινε ο απόλυτος κυρίαρχος στις καρδιές όλων όσων αναζητούν σχεδίαση που ξεχωρίζει, άνεση και επιδόσεις.

Εμφάνιση
Το 300/300S του 2017 ελάχιστα διαφέρει οπτικά από το τελευταίο -χρονικά- μοντέλο Beverly, που είναι κοντά μας εδώ και σχεδόν τρία χρόνια. Και αυτό κρίνεται απόλυτα δικαιολογημένο, καθόσον είναι δύσκολο να επέμβεις στην εμφάνιση και στο στυλ ενός μοντέλου που κρατά τα σκήπτρα της Piaggio στις πωλήσεις. H ιταλική φινέτσα ξεχειλίζει, με τη σχεδιαστική φιλοσοφία που το έχει καθιερώσει να χαράζει κομψές γραμμές σε πλαστικά και μεταλλικά μέρη.

Ο διπλός προβολέας και τα φώτα LED προσδίδουν ένα παιχνίδισμα στην όλη κατασκευή και δηλώνουν παρόντα μπροστά και πίσω, η σέλα έχει διπλές ραφές (δίχρωμες στο «S»), το γατζάκι ανάρτησης αντικειμένων σταθερά «κρυμμένο» μετά πάσας επιμέλειας στην ποδιά, ενώ όμορφα πλαστικά προστατευτικά συμπληρώνουν το όλο κόνσεπτ. Ειδοποιός αποδεικνύεται και η πρωτότυπη σχεδίαση των αλουμινένιων τροχών με τα 20 μπράτσα, σε ένα οπτικό πάντρεμα χυτών και ακτινικών ζαντών που δεν έχουμε συνηθίσει! Στο εφετινό μοντέλο βρίσκουμε νέες έξυπνες λύσεις, όπως για παράδειγμα το τηλεχειριστήριο με το οποίο μπορούμε να ανοίξουμε τη σέλα! Aνήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και με αυτό μπορούμε επίσης να… ανιχνεύσουμε πού έχουμε παρκάρει (λειτουργία «Bike finder»), υποχρεώνοντας το scooter να αναβοσβήσει τα φλας του και με τον τρόπο αυτό να το εντοπίσουμε εύκολα.

Με φινέτσα
Κινητήρια μονάδα παραμένει ο γνωστός υγρόψυκτος «Quasar» των 278 κ.εκ. με τον 1ΕΕΚ και την τετραβάλβιδη κεφαλή, έχοντας όμως δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις για να εναρμονιστεί με τις νέες προδιαγραφές euro4. Προκειμένου, λοιπόν, να καίει αλλά και να μολύνει λιγότερο, διαθέτει νέο καταλύτη και τελικό εξάτμισης, όπως επίσης και αναθεωρημένη χαρτογράφηση στην κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Διαθέτει όμως και κάπως μειωμένη απόδοση, συνολικά 21 ίππους έναντι των 22,2 του κινητήρα προδιαγραφών euro3, όπως επίσης και χαμηλότερη κατανάλωση κατά τουλάχιστον μισό λίτρο για κάθε 100 χιλιόμετρα. Οι Ιταλοί έκριναν ότι στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν μετράνε τα πολλά «άλογα» αλλά ο τρόπος που αυτά αποδίδονται. Έτσι, γυρίζουν την πλάτη στα αρκετά περισσότερα του κύριου ανταγωνισμού και ποντάρουν στη μεστή και γραμμική απόδοση του δικού τους «ψεκαστού» συνόλου.

Πώς τρέχει στον δρόμο
Τα 100-120 στο ταχύμετρο είναι μια σχετικά εύκολη διαδικασία, αριθμός ικανοποιητικός για την περίπτωση που κάποιος θέλει να ξεφύγει από το κλεινόν άστυ και να κινηθεί σε λίγο πιο ανοιχτούς δρόμους. Από την άλλη, εκτιμάς τη συνολική συμπεριφορά του συνόλου εντός ορίων πόλης, με τη μετάδοση και την ανάρτηση να κλέβουν την παράσταση. Τα φρένα κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και δεν μπλοκάρουν σχεδόν ποτέ, απλώς θέλουν αρκετή δύναμη για να αποδώσουν τα μέγιστα. Οι οδικές κακοτεχνίες φιλτράρονται σωστά από πιρούνι και αμορτισέρ, που θα δείξουν τα όριά τους μόνο σε συνθήκες οδηγικής υπερβολής (λέγε με όριο). Είναι μελετημένα και φτιαγμένα με γνώμονα την άνεση και όχι τις επιδόσεις. Οι οποίες επιδόσεις είναι μια χαρά στις επιταχύνσεις εν κινήσει, όπου η δύναμη αποδίδεται γραμμικά και μεστά προσφέροντας ασφαλή προσπεράσματα.

Αποθηκευτικοί χώροι
Οι χώροι για επιβάτη, συνεπιβάτη και αντικείμενα είναι άπλετοι. Η χωρητικότητα των 35,3 λίτρων κάτω από τη σέλα επιτρέπει τη φιλοξενία δύο κρανών τύπου «full jet»! Ιδανική λύση για όσους απεχθάνονται τη χρήση των ογκωδών και αντι-αεροδυναμικών top case βαλιτσών (πέραν του εξτρά κόστους που επιβάλλει η after market αγορά)! Εξαιρετικά χρήσιμη αποδείχθηκε και η… τριπλή επιλογή για το άνοιγμα της σέλας. Και λέμε τριπλή, γιατί μπορεί να ανοίξει α) με μπουτόν στο τιμόνι, β) με το στάνταρ τηλεχειριστήριο και γ) με μηχανικό μοχλό που βρίσκεται μέσα στο ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι (για την περίπτωση που το όχημα έχει ξεμείνει από μπαταρία).

Τιμή
Αν αναζητάτε επιδόσεις και αξιοπιστία στις μετακινήσεις σας με σχεδιασμό που ξεχωρίζει, το Beverly 300 ABS είναι η ιδανική πρόταση/ Επισκεφτείτε σήμερα ένα σημείο πώλησης Piaggio για να επιλέξετε την έκδοση που σας ταιριάζει και να επωφεληθείτε από τις προνομιακές τιμές:

Beverly 300 ABS – προτεινόμενη τιμή λιανικής 4.090 €

Beverly 300 S ABS – προτεινόμενη τιμή λιανικής 4.090 €

Beverly 300 “POLICE” ABS – προτεινόμενη τιμή λιανικής 4.190 €