Personal trainer στο HTC One M8!

65

Όσο το προσδόκιμο ζωής αυξάνεται[1] και όλο και περισσότεροι από εμάς επιλέγουμε να ζήσουμε στην πόλη[2], η υγεία και η ευεξία μας γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές στην καθημερινή μας ζωή. Με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο για να μπορέσουμε να στριμώξουμε στο πρόγραμμά μας πολύωρες προπονήσεις στο γυμναστήριο, και τους προσωπικούς γυμναστές να είναι μια μάλλον ακριβή λύση, πρέπει να σκεφτούμε έναν άλλο τρόπο να μένουμε υγιείς. Η HTC, εταιρεία με παγκόσμια ηγετική θέση στους τομείς του σχεδιασμού και της καινοτομίας, έκανε ακριβώς αυτό. Με το Fitbit, τη δημοφιλή εφαρμογή παρακολούθησης και μέτρησης της σωματικής άσκησης που θα βρεις εγκατεστημένη στο φρεσκο-λανσαρισμένο HTC One (M8)[3], το κινητό σου γίνεται πλέον ο προσωπικός σου γυμναστής.

 

Το Fitbit λειτουργεί ως προσωπικός γυμναστής που σε ενθαρρύνει να ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να μένεις προσηλωμένος στους στόχους σου, παρακολουθώντας και καταγράφοντας την πρόοδό σου. Ο πίνακας στατιστικών του Fitbit έχει ενσωματωθεί στο HTC BlinkFeed™ έτσι ώστε να έχεις ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο απευθείας στην αρχική σου οθόνη και, σε συνδυασμό με τους αισθητήρες του M8 που δεν καταναλώνουν ενέργεια, συλλέγει συνεχώς δεδομένα για τα βήματα που έχεις κάνει χωρίς να εξαντλεί την μπαταρία του κινητού σου.

 

Χρησιμοποίησε το Fitbit για να μετράς βασικά μεγέθη της φυσικής σου δραστηριότητας, όπως πόσα βήματα έχεις κάνει, την απόσταση που έχεις διανύσει και τις θερμίδες που έχεις κάψει. Εναλλακτικά, χρησιμοποίησε το κινητό σου σε συνδυασμό με ένα από τα βραβευμένα αξεσουάρ της Fitbit για την ασύρματη καταγραφή της σωματικής σου άσκησης ή με την έξυπνη Wi-Fi ζυγαριά Aria για να οδηγήσεις την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση σε άλλα επίπεδα. Τα αξεσουάρ της Fitbit περιλαμβάνουν περικάρπια και κλιπ που καταγράφουν τη σωματική σου άσκηση όλη μέρα και προσφέρουν πιο προηγμένες λειτουργίες όπως καταμέτρηση των σκαλοπατιών που ανέβηκες, παρακολούθηση της διάρκειας και ποιότητας του ύπνου και ξυπνητήρι με δόνηση – ακόμα και όταν ασκείσαι χωρίς το κινητό σου.

 

Μικρές συμβουλές για να αξιοποιήσεις στο έπακρο την εφαρμογή Fitbit του HTC One (M8):

  • Συμβουλή #1:Ξεκίνα με μικρά βήματα – Θέσε πιο μικρούς, εφικτούς στόχους. Μην ξεκινήσεις σχεδιάζοντας να τρέξεις στον μαραθώνιο, αλλά αύξησε σιγά σιγά την απόσταση από τα τρία στα πέντε χιλιόμετρα, μετά στα δέκα και ούτω καθεξής. Έτσι θα διατηρήσεις τον ενθουσιασμό σου και θα αποφύγεις να νιώσεις ότι απέτυχες και να τα παρατήσεις.
  • Συμβουλή #2:Εν, δυο, δεξί, αριστερό! – Περπάτησε αντί να πάρεις το λεωφορείο, και πήγαινε από τις σκάλες αντί να πάρεις το ασανσέρ. Ο συνιστώμενος αριθμός είναι 10.000+ σκαλιά την ημέρα[4].
  • Συμβουλή #3: Μην κάθεσαι! – Κάψε περισσότερες θερμίδες μένοντας όρθιος τουλάχιστον 50% της ημέρας και μία φορά κάθε ώρα[5]. Πρότεινε την υιοθέτηση “μη καθιστικών” συναντήσεων στη δουλειά σου. Εκτός των άλλων, τείνουν να διαρκούν και λιγότερο από τις “καθιστικές”[6].
  • Συμβουλή #4: Βρες παρτενέρ – Όταν ακολουθείς ένα πρόγραμμα άσκησης με παρέα, είναι πιο εύκολο να βρεις τη θέληση να σηκωθείς επιτέλους από τον καναπέ[7].
  • Συμβουλή #5: Επιβράβευσε τον εαυτό σου – Όταν πετυχαίνεις έναν στόχο, κάνε στον εαυτό σου ένα δώρο. Διάλεξε ανταμοιβές που σχετίζονται με την άσκηση, όπως για παράδειγμα μια καινούρια αθλητική φόρμα[8].