ΟΠΑΠ: Διακρίσεις σε digital marketing και Mobile Applications

65

Χρονιά βραβείων αποδείχθηκε το 2015 για τον ΟΠΑΠ που επιβραβεύθηκε για τις καινοτόμες ιδέες και πρωτοβουλίες του στα ψηφιακά μέσα. Συνολικά, κέρδισε 9 βραβεία για την επιτυχημένη εφαρμογή «Διαδρομή Προσφοράς», την νέα εφαρμογή OPAPP που λάνσαρε το 2015 καθώς και τον διαγωνισμό «Το ΣΚΡΑΤΣ σε στέλνει στη Μαδρίτη με τον Ολυμπιακό» που ξεχώρισε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή για κινητά «Διαδρομή Προσφοράς» (“RouteofContribution”) βραβεύτηκε:

  • Στο ΣυνέδριοInfoComMobileWorld & Αpps 2015, στην κατηγορία Καλύτερη Εφαρμογή Κοινωνικής Προσφοράς.
  • Στα SocialMedia Αwards 2015 όπου απέσπασε Βραβείο PlatinumMobileAward  και Βραβείο Gold στην ενότητα MobileCampaign.
  • Στα Mobile Excellence Awards 2015όπουαπέσπασεΒραβείο Goldστηνενότητα Entertainment & Events Mobile Applications.

Η εφαρμογή OPAPPγια κινητά τηλέφωνα απέσπασε:

  • Στα Mobile Excellence Awards 2015, βραβείο Silver στηνενότητα Tool or Utility Application for Smartphone / Tabletκαιβραβείο Bronze στηνενότητα Mobile Advertising Campaign.
  • Στα Lighthouse e-volution awards 2016, βραβείο SilverστηνενότηταΕφαρμογές Kινητού (Apps) καιβραβείο Silver στηνενότηταΣυνδυασμόςΨηφιακού & ΦυσικούΚαναλιού(Multi – Channel Commerce).

Επίσης, η ΟΠΑΠ Α.Ε. και η Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. απέσπασαν βραβείο Silverγια τον Διαγωνισμό: «Το ΣΚΡΑΤΣ σε στέλνει στη Μαδρίτη με τον Ολυμπιακό», στην Ενότητα Best Social Media Strategy forBrandAwareness.

Σπάει τα κοντέρ η εφαρμογή OPAPP: 500.000 downloads σε 8 μήνες

Η OPAPPαδιαμφισβήτητα έχει κερδίσει την αγάπη του κοινού, καθώς μέσα σε μόλις 8 μήνες από την κυκλοφορία της, έφτασε τoν εντυπωσιακό αριθμό των 500.000 downloads με μέση βαθμολογία από τους χρήστες 4.3 στα 5 στα iOS app store και Google Play store!

H OPAPP είναι μια μοναδική εφαρμογή η οποία υποστηρίζει τους πελάτες του ΟΠΑΠ σε κάθε βήμα του παιχνιδιού τους, απαντώντας στις καθημερινές παικτικές τους ανάγκες, από την προετοιμασία του δελτίου τους έως και την κατάθεση του στο πρακτορείο. Τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά:

  • Περισσότερα από 20 εκατομμύρια δελτία έχουν σκαναριστεί από παίκτες που έλεγξαν αν το δελτίο τους κερδίζει!
  • Οι χρήστες μένουν μέσα στην εφαρμογή για περισσότερα από 7,5 λεπτά κατά μέσο όρο!
  • Η εφαρμογή χρησιμοποιείται σε όλη την Ελλάδα καθώς στο 88% των πρακτορείων έχουν ήδη κατατεθεί δελτία που ετοιμάστηκαν μέσω της OPAPP. 
  • Μέσα από την εφαρμογή έχει καθιερωθεί ένα νέο κανάλι επικοινωνίας το οποίο επιτρέπει τη συνεχή και άμεση επαφή με τους χρήστες μέσα από προσωποποιημένα μηνύματα push.