O Μικρός Εξερευνητής βοηθά τα παιδιά να εξερευνήσουν την θάλασσα!

36

Normal
0

false
false
false

EL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Κανονικός πίνακας”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

OΜικρός Εξερευνητής έχει σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθήσει τα παιδιά να παρατηρήσουν και να εξερευνήσουν το εκπληκτικό θαλάσσιο οικοσύστημα. Το σχήμα και η μορφή αυτού του παιχνιδιού είναι εμπνευσμένο από τη μορφή ενός καλαμιού ψαρέματος, ενός οικείου σχήματος  που προτρέπει τα παιδιά στην ανακάλυψη και παρατήρηση της θαλάσσιας ζωής στο φυσικό περιβάλλον. Τα παιδιά μπορούν να διασκεδάσουν βλέποντας τα ψάρια να κολυμπούν γύρω χωρίς να βλάπτουν το περιβάλλον ή τα πλάσματα μέσα σε αυτό. Αντί για ένα άγκιστρο, στο τέλος του καλαμιού, υπάρχει μια μικρή σημαδούρα και μια υποβρύχια κάμερα, με την  οποία τα παιδιά μπορούν να δουν την υποβρύχια ζωή  μέσω της οθόνης παρατήρησης στο κέντρο του καλαμιού.

Ακριβώς όπως και με το ψάρεμα, τα παιδιά μπορούν να ρίχνουν πετονιά και να χρησιμοποιούν το κουμπί ελέγχου για να μετακινούν την κάμερα γύρω γύρω. Μόλις οι αισθητήρες ανιχνεύσουν ένα ψάρι να πλησιάζει τη σημαδούρα, εκείνη φωτίζει ώστε τα παιδιά να ενεργοποιήσουν την οθόνη παρατήρησης. Τα παιδιά με τον Μικρό Εξερευνητήέχουν επιλογή καταγραφής υποβρυχίων video.

Σχεδιαστές: Chen Liao-Hsun, Chen WeiTing, Tsai HuiJou, DaiSiao Ying και Chen JiaWen