Mercedes-AMG GT C: Νομοτελειακά ισχυρή…

97

Ένα υπέροχο αυτοκίνητο, με νεανική αύρα, πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αλλά και με σεβασμό στο αστέρι και την παράδοση.

Tο Σεπτέμβριο του 2014 παρουσιάστηκε η AMG GT, το δεύτερο μοντέλο που έχει εξελιχθεί από την ΑΜG. Η απήχηση του κοινού αλλά και του ειδικού Τύπου ήταν παραπάνω από θετική. Έτσι η Mercedes-AMG σοφά αποφάσισε να καλλιεργήσει το χρυσάφι που είχε στα χέρια της. Αποτέλεσμα αυτού, μια γκάμα που σήμερα μετρά 7 μοντέλα.

Εμείς παρουσιάζουμε την ανοικτή AMG-GT και μάλιστα στην κορυφαία της έκφανση, τη «C». Μπορεί στην ονομασία να προστίθεται μόλις ένα γράμμα, αλλά η βαρύτητά του είναι πολύ μεγαλύτερη. Τοποθετείται ανάμεσα στην GT S και την κορυφαία έκδοση δρόμου GT R. Βελτιωμένη σε πολλούς τομείς σε σύγκριση με την GT S είναι ένα από τα πιο σύγχρονα σπορ μοντέλα που μπορείς να αγοράσεις σήμερα.

Ισχύς
H GT C, που βγαίνει και σε coupe, έχει απόδοση αυξημένη κατά 81 Hp, σε σύγκριση με την απλή GT, φτάνοντας πλέον τα 557 Hp. Αντίστοιχα, σε σχέση με την GT, έχει αυξηθεί και η ροπή κατά 50 Nm, φτάνοντας το εντυπωσιακό νούμερο των 680 Nm ήδη από τις 1900 rpm. Έτσι πλέον τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 3,7 sec. ενώ η τελική φτάνει τα 316 km/h!

Από την GT R δανείζεται το σύστημα με τους 14 ανοιγόμενους αεραγωγούς, στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, οι οποίοι φροντίζουν ώστε να τροφοδοτείται ο κινητήρας με την αναγκαία και μόνο ποσότητα αέρα. Ωστόσο από την GT R δανείζεται ακόμα τρία φανερά στοιχεία. Τα πίσω φτερά, που έχουν αυξημένο φάρδος κατά 57 mm (επιτρέποντας την αύξηση του μετατροχίου και το φάρδος που ξεπερνά τα 2m!), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και, τέλος, το σύστημα τετραδιεύθυνσης, που όλο και συχνότερα συναντάμε σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Δύναμη κινητήρα
Μέχρι τα 100 km/h οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός και πέρα από αυτή την ταχύτητα στην ίδια κατεύθυνση. Σκοπός η βελτίωση της ευελιξίας στις χαμηλές ταχύτητες και η αύξηση της σταθερότητας στις υψηλές. Τέλος στον στάνταρ εξοπλισμό της AMG GT C ανήκουν: η σπορ ανάρτηση AMG Ride Control, η εξάτμιση AMG Performance με ρυθμιζόμενα flaps για την ένταση του ήχου, μεγαλύτερα φρένα, πρόγραμμα οδήγησης RACE, σπορ τιμόνι και πίνακας οργάνων. Να σημειωθεί πως η Roadster παράγεται και σε έκδοση GT (476 Hp, 0-100 km/h σε 4 sec., τελική 306 km/h), ενώ δεν υπάρχει έκδοση GT S, όπως στην περίπτωση της Coupe. Τέλος, σε κάθε περίπτωση τη δύναμη του κινητήρα μεταφέρει στους πίσω τροχούς το εκπληκτικό σε απόδοση κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT 7G-DCT.

Πολυτελές εσωτερικό
Το εσωτερικό της AMG GT πάντα μας άρεσε, ωστόσο, τώρα, η οροφή ανοικτή εκτίθεται έντονα στο φως του ήλιου, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να το θαυμάσεις πιο πολύ. Η πρώτη επαφή γίνεται με τα υπέροχα bucket καθίσματα. Αρκετά λεπτά, θυμίζουν καλλίγραμμο φωτομοντέλο σε πασαρέλα. Αγκαλιάζουν το σώμα με μοναδική μαεστρία ενώ στο τέλος της ημέρας αποδείχθηκαν και άνετα. Η ποιότητα των επενδύσεών τους είναι πέραν κάθε σχολίου. Το ταμπλό σε αγκαλιάζει χωρίς να σε πνίγει. Πολύ ιδιαίτερη είναι η κεντρική κονσόλα, με το έντονο ύψος της. Μας αρέσει πολύ δίνοντας ταυτόχρονα έντονο χαρακτήρα.