“Μείνε μέσα στο παιχνίδι” με τις υπηρεσίες της Samsung

70

Η SamsungElectronicsHellas προσφέρει από τις 12 Ιουνίου έως τις 13 Ιουλίου, εκτεταμένη υποστήριξη σε όλους τους κατόχους τηλεοράσεων Samsung, για να μην χάσουν στιγμή από το μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός της χρονιάς. Για το διάστημα αυτό, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung(τηλ. Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών Samsung801-11-726-7864/ από κινητό 210-6897691) θα λειτουργεί καθημερινά Δευτέρα έως Σάββατο από τις 09:00-21:00 και Κυριακή από τις 09:00-15:00, προσφέροντας άμεση απόκριση σε οποιαδήποτε θέμα προκύψει, ώστε να απολαύσετε ξένοιαστα τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου.

Επιπλέον, για μοντέλα που υποστηρίζουν τη λειτουργία Απομακρυσμένης Υποστήριξης (μοντέλα SamsungSmartTV 2012 και μεταγενέστερα), θα παρέχεται η δυνατότητα απομακρυσμένης διάγνωσης και επίλυσης του προβλήματος, καθώς και αναβάθμισης λογισμικού. Μέσω αυτής της υπηρεσίας, εκπρόσωπος της Samsung συνδέεται με την τηλεόραση μέσω Internet, για να ελέγξει και να επιλύσει, εφόσον είναι δυνατό, το πρόβλημά εντός 24 ωρών.

Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί μέσω της απομακρυσμένης υποστήριξης, ή εάν αυτή δεν υποστηρίζεται από το μοντέλο της τηλεόρασης, ένας εξουσιοδοτημένος τεχνικός της Samsungθα επισκέπτεται τον χώρο σας για άμεση τεχνική υποστήριξη. Προϋπόθεση για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι η τηλεόραση να είναι 40’και άνω και να βρίσκεται εντός περιόδου εργοστασιακής εγγύησης. Περιοχές κάλυψης της υπηρεσίας είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.

Τέλος, ακόμα και αν η επισκευή της τηλεόρασής σας δεν ολοκληρωθεί εντός 24 ωρών, η εταιρεία θα προσφέρει δωρεάν μοντέλο αντικατάστασης για το διάστημα που θα διαρκέσει η επισκευή της*, έτσι ώστε να μην χαθεί ούτε στιγμή από τους αγώνες.