Μ. Τσαμάζ: Η Cosmote TV είναι ένα από τα σημαντικότερα assets του ομίλου ΟΤΕ

420

Ως ένα από τα σημαντικότερα assets του ΟΤΕ χαρακτήρισε την Cosmote TV ο επικεφαλής του ομίλου, Μιχάλης Τσαμάζ, για την οποία μάλιστα απαιτήθηκαν επενδύσεις άνω των 250 εκατ. ευρώ.

Ο επικεφαλής του ομίλου, μιλώντας σε σημερινή ενημερωτική συνάντηση, ανακοίνωσε πως η Cosmote TV θα ενισχύεται συνεχώς με νέες επενδύσεις, όπως το κανάλι Cosmote History, “για το οποίο όραμά μας είναι να αποτελέσει την κληρονομιά του Ομίλου ΟΤΕ στη ελληνική κοινωνία, να γίνει παρακαταθήκη για τα παιδιά μας”.

Ο κ. Τσαμάζ τόνισε πως το Cosmote History έχει ιδιαίτερη σημασία για τον ίδιο, λόγω των μηνυμάτων και των συμβολισμών που δίνει στην κοινωνία και ιδιαίτερα στα νέα παιδιά. Ξεκίνησε ως μια ιδέα του Μ. Τσαμάζ και των συνεργατών του προ τριετίας, όταν οι αρνητικές ειδήσεις για την Ελλάδα βρισκόταν στα διεθνή πρωτοσέλιδα, με αρνητική χροιά ως επί το πλείστον.

“Κάποια περίοδο ήμουν ο μόνος που το πίστευα. Έγινε πολύ μεγάλη προσπάθεια η οποία συνεχίζεται ώστε οι παραγωγές να είναι ποιοτικές. Θεωρούμε ότι ο χρόνος και η προσπάθεια άξιζαν τον κόπο μας”, τόνισε ο κ. Τσαμάζ, αφού μέχρι σήμερα έχουν βγει “στον αέρα” πάνω από 6.000 ώρες προγράμματος, από το οποίο 80% είναι από Έλληνες παραγωγούς, με 14 πρωτότυπες παραγωγές.

525.000 συνδρομητές βλέπουν Cosmote TV

Ο επικεφαλής του ομίλου ΟΤΕ, αναφερθείς στα επόμενα βήματα ανάπτυξης του καναλιού, προανήγγειλε  την αναβάθμιση του περιεχομένου και της ποιότητας θέασης (σε υψηλή ευκρίνεια), ενώ θα υπάρχουν 300 ώρες νέου πρωτότυπου προγράμματος παραγωγής.  Παράλληλα συμπλήρωσε ότι για να δημιουργηθεί η τηλεόραση του ομίλου ΟΤΕ, δαπανήθηκαν μέχρι σήμερα πάνω από 250 εκατ. ευρώ.

Από την πλευρά του ο κ. Δημήτρης Μιχαλάκης, Executive Director COSMOTE TV σημείωσε ότι στο τέλος του 2017 η τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ που απασχολεί άμεσα 100 και έμμεσα επιπλέον 200 εργαζόμενους, ανήλθε σε 525 χιλιάδες συνδρομητές, οι οποίοι έχουν πρόσβαση σε 90 ψηφιακά κανάλια.

Όπως τόνισε, ο ρυθμός αύξησης των συνδρομητών επιβραδύνθηκε λόγω της επιβολής τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης (10%) και της επιπλέον επιβάρυνση 2% υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ.

Διαθέσιμο σε όλους ανεξαρτήτως παρόχου το «Cosmote TV Go»

Στην αγορά των «οver the top (OTT)» υπηρεσιών εισέρχεται η Cosmote, όπως προανήγγειλε ο κ. Τσαμάζ. Η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει την υπηρεσία «Cosmote TV Go», η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου, ανεξαρτήτως του παρόχου που αξιοποιούν για την πρόσβασή τους στο διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, οι πελάτες των εταιρειών Vodafone, Wind, Forthnet κ.ά., θα μπορούν να βλέπουν το περιεχόμενο της Cosmote κάνοντας χρήση των κατάλληλων κωδικών πρόσβασης.

Η σχετική εμπορική πολιτική θα ανακοινωθεί εντός των επόμενων ημερών και, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ομίλου ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ, θα περιλάβει διάφορα πακέτα με μηνιαία, ημερήσια πληρωμή ή ακόμη και με πληρωμή ανά θέαση. Ο πρόεδρος του ΟΤΕ άφησε να εννοηθεί ότι οι χρεώσεις θα είναι ανταγωνιστικές προς τις υπηρεσίες που προσφέρουν άλλοι γνωστοί στην αγορά παίκτες (Netflix). Χαρακτήρισε ωστόσο μειονεκτική ακόμη την πλατφόρμα μετάδοσης τηλεοπτικού περιεχομένου μέσω διαδικτύου, ειδικά καθώς ανέρχεται η ποιότητα μεταδιδόμενου σήματος (high definition περιεχόμενο). Αντίθετα, ο πρόεδρος του ΟΤΕ εκτίμησε ότι η δορυφορική πλατφόρμα μετάδοσης συνδρομητικών καναλιών θα παραμείνει κυρίαρχη για αρκετά χρόνια ακόμη.