Lenovo: Αδιαφιλονίκητος ηγέτης στα PC

24

Σύμφωνα με τη σημερινή έκθεση της IDC και της Gartner για τη βιομηχανία των PC, η Lenovo αναδεικνύεται στον νούμερο 1 προμηθευτή PC στον κόσμο. Η IDC ανέφερε ότι η Lenovo κατέκτησε το 16,7% σε μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς PC στο 2ο τρίμηνο του 2013, έναντι του 15,0% του αντίστοιχου τριμήνου του 2012. Σύμφωνα με την Gartner, το μερίδιο της Lenovo έφθασε το 16,7% αυτό το τρίμηνο, 14,9% πάνω σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και πάλι 14,9% σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του 2012. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι είναι η πρώτη φορά που η Lenovo αναδεικνύεται σε σαφέστατο παγκόσμιο ηγέτη στην αγορά των η/υ, σύμφωνα με τα δύο από τα πλέον ευρέως αποδεκτά report (IDC & Gartner).

O Yang Yuanqing, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo, δήλωσε:

«Είμαστε περήφανοι που η Lenovo αναδεικνύεται αδιαφιλονίκητος παγκόσμιος ηγέτης στον στους υπολογιστές και για την επιτυχία αυτή είμαστε ευγνώμονες απέναντι στους πελάτες μας και στην παγκόσμια ομάδα μας. Ακόμη και στη δυσκολότερη εποχή για την αγορά των PC, η Lenovo δεν κατάφερε μόνο να κερδίσει μερίδια, αλλά έχει βελτιώσει –σταθερά- την κερδοφορία, εισάγοντας πραγματικά καινοτόμα προϊόντα για κάθε τμήμα της αγοράς. Η μάχη για την πρώτη θέση στην αγορά των PC σίγουρα θα συνεχιστεί, αλλά είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι εξακολουθεί να υπάρχει σημαντικό περιθώριο για κερδοφόρα ανάπτυξη και καινοτομία στην παγκόσμια αυτή αγορά.»

«Η αγορά των PC αλλάζει, αλλά εξακολουθεί να παρουσιάζει μία ευκαιρία $200b. Η Lenovo μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή την ευκαιρία ευκολότερα απ’ ότι οι ανταγωνιστές της καθώς έχουμε κατακτήσει εκπληκτική σταθερότητα τα τελευταία 4 χρόνια. Στα παραδοσιακά «προπύργια μας» που είναι η Κίνα και η παγκόσμια αγορά των commercial PCs – συνεχίζουμε να κερδίζουμε μερίδιο και να χτίζουμε υγιείς μηχανές κέρδους. Εν τω μεταξύ, έχουμε επενδύσει στις οικονομίες κλίμακας και εξασφαλίζουμε βελτίωση της κερδοφορίας μας στις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές (όπου είμαστε ο ηγέτης) και την παγκόσμια αγορά των consumer PCs (όπου βρισκόμαστε στη 2η θέση). Η βασική μας προτεραιότητα για την μελλοντική μας εξέλιξη είναι η εξισορρόπηση της ανάπτυξης και της κερδοφορίας όλων των τμημάτων PC της Lenovo, και σε αυτό θα εστιάσουμε.»

«Η πρωτιά μας αυτή στην αγορά των υπολογιστών αποτελεί ορόσημο στο μεγαλύτερο ταξίδι μας για να αναδειχθούμε πραγματικός ηγέτης στην «PC Plus» αγορά, η οποία περιλαμβάνει tablets, smart phones, smart TVs και άλλες “Smart Connected” συσκευές. Ήδη, έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο σε αυτούς τους τομείς. Σήμερα, είμαστε η #3 εταιρία κατασκευής “Smart Connected” συσκευών στον κόσμο. Με τη συνεχιζόμενη εστίαση και προσήλωση στη συνταγή της επιτυχίας μας – σαφής στρατηγική, καινοτόμα προϊόντα, άψογη εκτέλεση και ευέλικτη παγκόσμια ομάδα- είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε κερδοφόρα ανάπτυξη σε όλες τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες μας, και να σημειώνουμε την ίδια επιτυχία με την πάροδο του χρόνου, στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά PC Plus.»

ΑΝΑΔΡΟΜΗ 2012-2013 05/23/13 ΕΚΘΕΣΗ ΚΕΡΔΩΝ:

Για το οικονομικό έτος της Lenovo που έληξε στις 31 Μαρτίου 2013, η IDC δήλωσε πως η Lenovo πέτυχε ρεκόρ σε μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς PC, ενώ αναπτύσσεται γρηγορότερα από τη συνολική αγορά PC για 16 συνεχόμενα τρίμηνα, έγινε ηγέτης σε τρεις από τις επτά μεγαλύτερες αγορές PC – Κίνα, Ιαπωνία και Γερμανία – και έφτασε διψήφιο ποσοστό μεριδίου σε 39 χώρες.

Περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της Lenovo, προέρχεται από αγορές εκτός Κίνας. Παράλληλα με τη σημαντική αύξηση  του όγκου πωλήσεων και των εσόδων, η κερδοφορία της εταιρείας έφτασε σε ύψος ρεκόρ με κέρδη 34% στο τελευταίο οικονομικό έτος.

Παράλληλα, η Lenovo έχει επιταχύνει τη μετατροπή της σε κορυφαίο «παίκτη» στην PC Plus εποχή, κατακτώντας ένα μερίδιο 5,9 % της παγκόσμιας αγοράς για το “Smart Connected Devices” που την τοποθετεί Τρίτη στη λίστα των μεγαλύτερων προμηθευτών. Η εταιρεία είναι ο # 2 κατασκευαστής smartphone και tablet στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά PC Plus στον κόσμο. Επιπλέον, περισσότερο από το 10% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται πλέον από ταχύτατα αναπτυσσόμενους τομείς, όπως smartphones και tablets.