KTM 1190 Adventure 2013

28

«Τι έφτιαξαν οι άτιμοι!» αναφωνείς όταν αντικρίζεις τη νέα KTM 1190 Adventure 2013. Τα 1.190 κυβικά, τα αποτελεσματικά φρένα και το στιβαρό πλαίσιο κάνουν αυτή τη μηχανή πραγματικό εργαλείο.

 

Πρόκειται για πιο επιθετικό μοντέλο, η σχεδίαση φροντίζει να δείχνει μαζεμένο αλλά ταυτόχρονα είναι φορτωμένο με κάθε είδους ηλεκτρονικά καλούδια. Παρά τα 1.190 κυβικά η μοτοσικλέτα θα πρέπει να θεωρείται η πιο φιλική μοτοσικλέτα ταξιδιού προς τον αναβάτη καθώς έχει την δυνατότητα μέσα από ηλεκτρονικά συστήματα να οδηγήσει σε πολλές διαβαθμίσεις τη μηχανή. Με 150 ίππους κανείς δεν θα μείνει δυσαρεστημένος, έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει διαφορετικά settings οδήγησης (Sport, Street, Rain, Off-Road), όπου οι δυο πρώτες θα πρέπει να θεωρούνται ιδανικές για γρήγορη οδήγηση, ενώ οι δυο τελευταίες ενσωματώνουν μείωση των ίππων (κατά 50) δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για την οδήγηση είτε σε βροχή είτε στο χώμα. Εντυπωσιακά είναι και τα στοιχεία που δίνει η εταιρεία όσο αφορά την κατανάλωση, είναι μειωμένη κατά 30% ενώ για το service θα χρειαστεί να διανύσετε 15.000 χλμ και αντίστοιχα 30.000 χλμ για ρύθμιση βαλβίδων.

 

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και είναι εφοδιασμένα με ABS της Bosch και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Που σημαίνει ότι σε κάθε άκρο ενεργοποιούνται αυτόνομα όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί μανέτα και πεντάλ ενώ μόνο αν ενεργοποιήσει το εμπρός θα ενεργοποιηθεί σε μικρότερο ποσοστό και το πίσω (και όχι το αντίθετο). Το ολικό βάρος της μοτοσικλέτας κυμαίνεται στα 230 κιλά, πλήρως γεμάτη με όλα τα υγρά.

 

Με ρύθμιση Sport έχει άψογη συμπεριφορά και το άνοιγμα του γκαζιού δεν σε φοβίζει καθόλου αφού οι αναρτήσεις είναι προοδευτικές και δουλεύουν πολύ καλά , το πλαίσιο είναι στιβαρό και σου δίνει αμέσως την αίσθηση της σιγουριάς και βέβαια τα ηλεκτρονικά συστήματα, που είναι μια από τις μεγάλες αλλαγές της ΚΤΜ, προσφέρουν στον αναβάτη εμπιστοσύνη, με κυρίαρχο το συνδυασμένο σύστημα φρένων (όταν πατάς το μπροστινό φρένο ενεργοποιείτε και το πίσω και με το ABS να κάνει τη δουλειά του χωρίς πρόβλημα), σου δίνει τη σιγουριά να πατάς τη μανέτα του μπροστινού φρένου ανά πάσα στιγμή , όσο απότομα και σκληρά χρειαστεί !

Με μια ματιά

 

  • Υψηλής απόδοσης κινητήρας LC8 V-2 με δύο μπουζί, τον κορυφαίο μηχανισμό engine management από την Keihin, ηλεκτρονικό ψεκασμό σύστημα drive-by-wire και συμπλέκτη ολίσθησης
  •  Απόδοση: 110 kW/150 hp, ροπή: 125 Nm, 15,000 km διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων, χαμηλή κατανάλωση
  • 230 kg με γεμάτο ρεζερβουάρ
  • Συνδυαζόμενο σύστημα φρένων BOSCH-ABS με πολλά επίπεδα επενέργειας, Traction Control (MTC) της BOSCH με πολλά επίπεδα επενέργειας, πολλαπλά προγραμματιζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση WP (EDS)
  • Πρωτοτυπία: Λειτουργία “Offroad” για το ABS και το MTC!
  • Ιδιαίτερα στιβαρό σωληνωτό πλαίσιο κατασκευασμένο από χρώμιο-μολυβδαινιούχο χάλυβα
  • Υψηλής ποιότητας ανάρτηση από την WP Suspension
  • Tubeless ελαστικά δρόμου με ακτινωτούς τροχούς, με αεροστεγείς ζάντες 120/70-19 μπροστά, 170/60-17 πίσω
  • Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, ύψος σέλας, θέση τιμονιού και ανεμοθώρακα
  • Τελευταίας γενιάς πίνακας οργάνων της VDO