“IMAGINE THERE’S NO HUNGER”

162

Το HARDROCKCAFE της Αθήνας  «ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ» ένα μέλλον όπου κανένας δεν θα υποφέρει από πείνα υποστηρίζοντας τη διεθνή εκστρατεία IMAGINETHERESNOHUNGER που πραγματοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο για  8η συνεχή χρονιά 

Το HardRock της Αθήνας, πιστό στη δέσμευσή του για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, υποστηρίζει οργανισμούς που καταπολεμούν την πείνα, από την οποία υποφέρουν παιδιά και οικογένειες σε παγκόσμιο επίπεδο. Το HardRockInternational, η YokoOnoσύζυγος του John Lennonκαι ο οργανισμός WhyHungerενώνουν τις δυνάμεις τους για 8η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζοντας την εκστρατεία IMAGINETHERESNOHUNGER που στόχο έχει την καταπολέμηση της παιδικής πείνας και φτώχιας, μέσω της βιώσιμης αγροτικής εκπαίδευσης και της διάθεσης θρεπτικών γευμάτων. Με έμπνευση τον JohnLennon και το θρυλικό μουσικό κομμάτι «IMAGINE», η εκστρατεία στοχεύει να κάνει αληθινά τα όνειρα του Lennon για ένα κόσμο στο οποίο δεν θα υπάρχει πείνα. 

Προς την κατεύθυνση αυτή, 15% των εσόδων των πωλήσεων του t-shirt «IMAGINE» και το σύνολο των πωλήσεων του bracelet (κόστος πώλησης: 1 ευρώ) θα δίδονται στον διεθνή οργανισμό WhyHunger, για το διάστημα 17 Νοεμβρίου 2015 – 21 Ιανουαρίου 2016. 

Πιστό στις δεσμεύσεις του, “LoveAll – ServeAll” και “TakeTimetobeKind,” η φιλανθρωπία βρίσκεται στην καρδιά του HardRockCafé από το 1971. Τώρα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και θαμώνες του να συμπράξουν στη μάχη κατά της παιδικής πείνας και φτώχιας. Αυτό θα γίνεται μέσω της αγοράς του t-shirt και bracelet, που θα είναι διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλα τα HardRockCafé παγκοσμίως, και μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις τους θα διατίθεται υπέρ του ιδρύματος WhyHunger.

Το bracelet σε διαφορετικά χρώματα θα διατίθεται απευθείας από το Café, ενώ το t-shirt με μήνυμα «IMAGINETHERE’SNOHUNGER» και το σήμα της ειρήνης θα διατίθεται από το RockShop στα καταστήματα της Αθήνας και ταυτόχρονα σε όλα τα HardRockCafe, ξενοδοχεία και casino ανά τον κόσμο, όπως και στο www.hardrock.com.  

Με τη βοήθεια του HardRockκαι τη γενναιόδωρη υποστήριξη της YokoOnoLennonόλα αυτά τα χρόνια, η εκστρατεία έχει βοηθήσει τις κοινότητες που το έχουν ανάγκη στην αγροτική καλλιέργεια που απέδωσε 9,8 εκ. γεύματα σε 31 χώρες. Περαιτέρω, η καμπάνια έχει στηρίξει εκπαιδευτικά προγράμματα σχετικά με τη βιώσιμη παραγωγή τα οποία παρακολούθησαν 47.800 μέλη κι έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 6,8 εκατομμύρια δολάρια που διατέθηκαν στη μάχη ενάντια στην παιδική πείνα. 

Ένα ισχυρό μήνυμα δύναμης

Ως μέρος της εκστρατείας IMAGINETHERE’SNOHUNGER, το HardRock ενθαρρύνει τους fans να δείξουν την υποστήριξη και τη δύναμή τους χρησιμοποιώντας το hashtag#ImagineNoHungerστα socialmedia. Είτε ανεβάζοντας φωτογραφίες των αντικειμένων της συλλογής IMAGINE, ή δείχνοντας πόσο υποστηρίζουν την εκστρατεία, το HardRock προτρέπει όλο τον κόσμο να συμμετάσχει στον αγώνα και να χρησιμοποιεί το hashtag#ImagineNoHunger στις δημοσιεύσεις τους στα socialmedia.

 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία, επισκεφτείτε το www.hardrock.com/IMAGINE.  

Σχετικά με το WhyHunger

Ιδρύθηκε το 1975 από τον HarryChapin και πρωτοστατεί στη μάχη και τις δράσεις ενάντια στην πείνα και τη φτώχια,  διαθέτοντας θρεπτικά γεύματα ή υποστηρίζοντας λύσεις αυτό-υποστήριξης και ενδυνάμωσης των κοινοτήτων. Το WhyHungerυποστηρίζει τις κοινοτικές οργανώσεις και κινήματα που αλλάζουν τα συστήματα, τις πολιτικές και τους θεσμούς που μάχονται σε καταστάσεις που διαιωνίζουν την πείνα και την φτώχεια.  Στόχος τους η συνολική διαχείριση της τροφής και η διαμόρφωση ενός συστήματος κοινωνικά και οικονομικά δίκαιου, που θα μπορεί να «τρέφει» ολόκληρες κοινότητες και να διασφαλίζει τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων στην τροφή, τη γη, το νερό και τα βιώσιμα μέσα διαβίωσης. Μάθετε περισσότερα στο whyhunger.org

 

Σχετικά με τη HardRockInternational

Με συνολικά 198 επιχειρήσεις, σε 63 χώρες, μεταξύ των οποίων 152 cafes, 21 ξενοδοχεία και 10 καζίνο, το HardRockInternational (HRI) είναι μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες παγκοσμίως. Ξεκινώντας με μια κιθάρα του EricClapton, το HardRock διαθέτει τη μεγαλύτερη συλλογή μουσικών αναμνηστικών στον κόσμο, τα οποία έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα HardRock παγκοσμίως. Το HardRock είναι επίσης γνωστό, για τα συλλεκτικά του αξεσουαρ , εμπνευσμένα από το χώρο της μουσικής βιομηχανίας και της μόδας, τις live εμφανίσεις και τη βραβευμένη ιστοσελίδα του. Το HRI έχει την ιδιοκτησία παγκοσμίως του εμπορικού σήματος HardRock για όλες τις δράσεις και προϊόντα του. Η εταιρεία κατέχει, διαχειρίζεται ή έχει τη δικαιόχρηση των Cafe σε εμβληματικές πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Σαν Φραντζίσκο, το Σύδνεϋ και το Ντουμπάι. Το HRI κατέχει, έχει την άδεια ή/και διαχειρίζεται ξενοδοχεία και casino σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσα στις πόλεις βρίσκονται η Τάμπα και το Χόλυγουντ, και τα δύο υπό την ιδιοκτησία και διαχείριση της μητρικής εταιρίας, TheSeminoleTribeofFlorida, αλλά και άλλες συναρπαστικές τοποθεσίες, όπως το Μπαλί, το Σικάγο, το Κανκούν, η Ίμπιζα, το Λας Βέγκας, το Μακάου και το Σαν Ντιέγκο. Προσεχείς νέες τοποθεσίες για το HardRockCafe είναι το Σαν Χουάν, το Ρίο Ντε Τζανέιρο και το Μαρακές. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων, στην Ακτή της Ντεϊτόνα, στο Ντουμπάι, στο Λος-Κάμπος, στο αεροδρόμιο Φορτ Γουέρθ του Ντάλας, στη Τενερίφη, στο Άμπου-Ντάμπι, στη Σεντζέν και στη Χαικού της Κίνας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη HardRockInternational, επισκεφθείτε το www.hardrock.com