Η νέα στρατηγική της Πλαίσιο Computers

61

Στη στρατηγική της εταιρείας αναφέρθηκε εκτενώς ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Computers, Κώστας Γεράρδος, στην τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας.

Όπως είπε, στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση θέσης αναγνωρισιμότητας των brands της εταιρείας, καθώς και η βελτίωση θέσης σε κατηγορίες consumer electronics (ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης). Ο κ. Γεράρδος αναφέρθηκε, επίσης, στη σημαντική ανάπτυξη του Turbo-X στην κατηγορία των τηλεοράσεων, καθώς στη ραγδαία ανάπτυξη του Turbo-X στην κατηγορία των έξυπνων τηλεφώνων.

Τόνισε, παράλληλα, τη σημαντική απόδοση του Πλαισίου στα σχολικά προϊόντα, κάνοντας λόγο για διπλασιασμό των πωλήσεων των προϊόντων goomby. Ο κ. Γεράρδος δήλωσε ότι, σύμφωνα με έρευνα της ιστοσελίδας ευρέσεως εργασίας kariera.gr, η εταιρεία Πλαίσιο εντάσσεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες στις οποίες οι νέοι επιθυμούν να εργαστούν.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Γεράρδος τόνισε ότι η Πλαίσιο Computers κατέγραψε αύξηση κερδοφορίας τη χρήση 2014, παρουσιάζοντας αύξηση καθαρών κερδών κατά 12,9%.