Η LENOVO ανακοινώνει τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2012/13

27

Η Lenovo Group ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο οικονομικό τρίμηνό της που έληξε στις 30 Ιουνίου 2012, σημειώνοντας πωλήσεις τριμήνου ύψους  US$ 8 δισ., που αντιστοιχεί σε αύξηση 35% από έτος σε έτος. Συγχρόνως, τα καθαρά έσοδα για τη Lenovo στο πρώτο τρίμηνο παρουσίασαν αύξηση ύψους 30% από έτος σε έτος, φτάνοντας τα US $ 141 εκατ., αποδεικνύοντας την ικανότητα της εταιρείας να διατηρεί την κερδοφόρα ανάπτυξη της σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις.

Ως ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής υπολογιστών στον κόσμο, η Lenovo εξασφάλισε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για το τρίμηνο φτάνοντας το 15%*, καταφέρνοντας έτσι να έχει σημαντικά κέρδη έναντι των ανταγωνιστών της. Σε ένα κλάδο όπου το σύνολο των αποστολών υπολογιστών PC παρουσίασε πτώση σχεδόν 2% από έτος σε έτος, οι αποστολές υπολογιστών της Lenovo αυξήθηκαν το πρώτο οικονομικό τρίμηνο κατά 24,4% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αυτό είναι το 13ο τρίμηνο κατά σειρά που η ανάπτυξη της Lenovo έχει ξεπεράσει εκείνη της βιομηχανίας υπολογιστών στο σύνολό της. Επίσης, για 11 τρίμηνα στη σειρά, η Lenovo αναπτύχθηκε ταχύτερα από οποιονδήποτε από τους τέσσερις μεγαλύτερους κατασκευαστές υπολογιστών.

Η ανάπτυξη της Lenovo ήταν ισόρροπη σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, τις κατηγορίες πελατών και τις σειρές προϊόντων, αποτέλεσμα της συνεχούς έμφασης που δίνει η εταιρεία στη στρατηγική «προστασίας και επίθεσης». Σύμφωνα με αυτή, η Lenovo ενισχύει την παρουσία της σε ανεπτυγμένες αγορές, ενώ συνεχίζει την αναζήτηση νέων δυνητικών αγορών. Όσο η βιομηχανία μεταμορφώνεται και περνάει στην εποχή του PC Plus, η Lenovo έχει κινηθεί επιθετικά ώστε να διασφαλίσει ότι η εταιρεία έχει μία καλή θέση και συμπεριλαμβάνει περισσότερα tablets, Smart TVs και smartphones στο μίγμα προϊόντων της.

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 30% από έτος σε έτος με μικτό περιθώριο κέρδους στο 12%. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 48% από έτος σε έτος, στα US $ 182 εκατ. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο ήταν US ¢ 1,37 ή ΗΚ ¢ 10,63. Τα καθαρά ταμειακά αποθέματα στις 30 Ιουνίου 2012 ανήλθαν συνολικά σε US $ 3,7 δις.

 

Πριν από δύο εβδομάδες, η Lenovo ανακοίνωσε την συνεργασία της σε παγκόσμιο επίπεδο με την EMC για τη δημιουργία ενός προγράμματος ανάπτυξης τεχνολογίας server, το οποίο θα βοηθήσει στην ενίσχυση της καινοτομίας της Lenovo, ενώ θα επεκτείνει τις δυνατότητες της στην κατηγορία x86 industry standard servers. Ως μέρος αυτής της συμφωνίας, η Lenovo θα παρέχει η ίδια αυτούς τους servers στην αγορά ενώ θα τους ενσωματώσει σταδιακά σε επιλεγμένα συστήματα αποθήκευσης EMC. Ακόμη, η Lenovo αντικατέστησε ένα μεγάλο ανταγωνιστή για τη δημιουργία μίας σχέσης με την δημιουργία μιας σχέσης OEM αντιπροσώπου και μεταπωλητή, όπου η Lenovo θα προσφέρει τις κορυφαίες networked storage λύσεις της EMC στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο, ξεκινώντας από την Κίνα.

Η Lenovo και η EMC έχουν επίσης συμφωνήσει στη δημιουργία μιας κοινοπραξίας, την πλειοψηφία της οποίας θα κατέχει η Lenovo, για το συνδυασμό στοιχείων και πόρων του Iomega business της EMC για την ανάπτυξη και πώληση προϊόντων Network Attached Storage (NAS) σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σε εταιρικές ιστοσελίδες παγκοσμίως.

Η συμφωνία με την εταιρεία EMC δεν επηρεάζει τα αποτελέσματα της Lenovo.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου οικονομικού τριμήνου, η Lenovo ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία της Βιομηχανικής της Βάσης της στην πόλη Wuhan της Κίνας, όπου η εταιρεία θα κατασκευάσει ένα ενοποιημένο κέντρο επικεντρωμένο στην έρευνα, την ανάπτυξη και την παραγωγή του mobile internet της Lenovo καθώς και των ψηφιακών οικιακών προϊόντων. Το κέντρο αναμένεται να ανοίξει τον Οκτώβριο του 2013.

«Αν και οι οικονομικές συνθήκες είναι σε κάποιο βαθμό παρόμοιες με εκείνες της ύφεσης του 2008-2009, τα αποτελέσματα της Lenovo είναι πολύ πιο δυνατά επειδή έχουμε την κατάλληλη στρατηγική και την εκτελούμε σωστά» είπε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. «Οι δραστηριότητες μας στις αναπτυσσόμενες αγορές εκτός Κίνας, οι καταναλωτικές μας δραστηριότητες και οι δραστηριότητες μας στον προϊοντικό τομέα MIDH κατάφεραν όλες μία γρήγορη ανάπτυξη, παρέχοντας έτσι τις κατάλληλες βάσεις για την υποστήριξη της συνολικής μας λειτουργίας. Οι δραστηριότητες μας στην Κίνα και στο διεθνές εμπόριο διατήρησαν μια σημαντική κερδοφορία, κάτι το οποίο μας επιτρέπει να έχουμε τους πόρους για να επενδύσουμε σε άλλες περιοχές ανάπτυξης και να διασφαλίσουμε τη συνολική υγιή επίδοση της εταιρείας. Αν και δραστηριοποιούμαστε σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, είμαστε αισιόδοξοι ότι συνεχίζοντας τη στρατηγική της «προστασίας και επίθεσης», η Lenovo θα επιτύχει μια βιώσιμη ανάπτυξη και υγιείς αποδόσεις στην εποχή του PC+».