Ericsson: Διαχείριση της εμπειρίας των πελατών σε δίκτυα multi-play

51

Η Ericsson  ανακοίνωσε σήμερα τη λύση Ericsson Expert Analytics, Έκδοση 16.1, με την οποία επεκτείνει την βραβευμένη κορυφαία λύση της για τη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών (Customer Experience Management, CEM) στα δίκτυα συνδυασμένων προσφορών (multi-play). Η νέα έκδοση προσφέρει στους παρόχους μια ολιστική και σφαιρική εικόνα της εμπειρίας των πελατών σε σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και δίκτυα multi-play. Η λύση υλοποιείται μέσω λογισμικού και θα είναι διαθέσιμη το 4ο τρίμηνο του 2016.

Οι παραδοσιακοί πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας συγκλίνουν με σκοπό να καλύψουν τη ζήτηση εκ μέρους των πελατών για συνδυασμένες υπηρεσίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και επικοινωνίας μέσω βίντεο. Η λύση Ericsson Expert Analytics Έκδοση 16.1 αξιοποιεί τη διεθνή εμπειρία της Ericsson, προσφέροντας υλοποιήσιμες ιδέες που καλύπτουν υπηρεσίες κινητής επικοινωνίας για καταναλωτές και επιχειρήσεις και λύσεις στον τηλεοπτικό τομέα, ενώ πλέον παρέχει λύσεις και για σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και δίκτυα multi-play. Έτσι, οι πάροχοι κερδίζουν βαθιά και σφαιρική κατανόηση μέσω μίας μόνο πλατφόρμα, ανεξάρτητα από την υπηρεσία και το δίκτυο που χρησιμοποιείται τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.