Δυναμικά στα Social Media η WIND

29

Δυναμική αποδείχτηκε το 2012 η παρουσία της WIND στα Social Media με διπλασιασμό όλων των δεικτών μέτρησηςαλλά και τιμητική διάκριση με διπλή βράβευση στα evolution awards 2013[1].

«Το 2012 εστιάσαμε στην ανάπτυξη της παρουσίας μας στα διαδικτυακά κοινωνικά μέσα, ώστε το brandμας να είναι επίκαιρο και να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Είμαστε καθημερινά onlineστα δημοφιλέστερα SocialMedia, ενημερώνοντας για νέα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές μας, διεξάγοντας διαγωνισμούς και διατηρώντας ένα αμφίδρομο κανάλι επικοινωνίας με όλους, απαντώντας σε σχόλια και απορίες. Ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός των followers στο Twitter, των φίλων μας στο facebookκαι ο αριθμός προβολών στο κανάλι μας στο YouTube, επιβεβαιώνουν ότι η φιλοσοφία μας για ανοιχτή επικοινωνία με όλους λειτουργεί θετικά και συμβάλει στη δημιουργία ισχυρής σχέσης εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους συνδρομητές μας» δήλωσε ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Ανώτερος Διευθυντής On line ,Marketing Communication & Consumer Prepaid.

 

Το 2012 η συνολική παρουσία της WIND στο Facebook σημείωσε αύξηση δημοτικότητας  κατά 103.7%. Αναλυτικότερα, η επίσημη σελίδα της WIND στο Facebook έφθασε στο τέλος του 2012 να αριθμεί 88.171 Likes. Αντίστοιχα, απέσπασε 54.823 Likes στο F2G προφίλ της και 15.546 στο Q. Τα posts από την πλευρά της εταιρείας ξεπέρασαν τα 700 ενώ παράλληλα διεξήχθηκαν 37 διαγωνισμοί και δημιουργήθηκαν 7 applications.  Στο Twitter πραγματοποιήθηκαν 1.476 Tweets με τους followers να φτάνουν τους 2.239. Στο επίσημο κανάλι της εταιρείας στο YouTube σημειώθηκαν 8.701.062 views και μάλιστα κατά τη διάρκεια λανσαρίσματος του νέου τηλεοπτικού F2G οι προβολές ανήλθαν σε  1,132,920.

 

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το 2012 η παρουσία της WIND επεκτάθηκε στο Google+, το Foursquare και το Instagram. Η ιστοσελίδα της εταιρείας www.wind.com.gr παρουσίασε αύξηση 53,2% σε μοναδικούς επισκέπτες ενώ η αντίστοιχη της καρτοκινητής WIND F2G www.f2g.gr στο 94%.

 

H WIND κατατάσσεται στις εταιρείες που αξιοποιούν καλύτερα το ηλεκτρονικό επιχειρείν αποσπώντας τα βραβεία καλύτερης Social Media Strategy και CPC Campaign στα e-volution awards 2013. Πιο συγκεκριμένα, στα τέλη Δεκεμβρίου η εταιρεία διακρίθηκε στην κατηγορία Social Media Strategy για τις ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής των 3 brands της (WIND, F2G, Q) στα δημοφιλέστερα social networks. Παράλληλα, η εταιρεία βραβεύθηκε για την πιο αποτελεσματική CPC Campaign καθώς έχει χρησιμοποιήσει με απόλυτη επιτυχία για την προώθησή της, ένα σημαντικό κανάλι online προώθησης των προϊόντων & των υπηρεσιών της, μέσω της πλατφόρμας Google AdWords, αλλά και μέσω της πλατφόρμας των Facebook Ads βελτιώνοντας σημαντικά τους στόχους της. Μέσα από το λογαριασμό GoogleAdWords και περισσότερες από 85 ενεργές καμπάνιες και το Facebook με πάνω από 32 καμπάνιες η εταιρεία έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία με εντυπωσιακά στοιχεία τόσο σε επίπεδο conversions όσο και επισκέψεων.


[1] Τα βραβεία προκύπτουν ύστερα από διαδικασία αξιολόγησης που θεσμοθέτησε η εταιρεία Boussias Communications σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).