Διάβασε και κρατήσου σε φόρμα

500
Beautiful young woman sitting in yoga lotus pose at beach

Ποτέ δεν είναι αργά να εντάξεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα τη γυμναστική και σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή να βελτιώσεις τον τρόπο ζωής σου.

Λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές τα γυμναστήρια γεμίζουν με ανθρώπους που θέλουν σε λίγο χρόνο να πετύχουν μέγιστα αποτελέσματα, για να φαίνονται ωραίοι και θελκτικοί στην παραλία. Τώρα όμως που το καλοκαίρι σιγά σιγά μας αποχαιρετά είναι καλή ευκαιρία να βάλετε τον αθλητισμό στη ζωή σας, ούτως ώστε να σας γίνει καθημερινή αγαπημένη συνήθεια, με μακροπρόθεσμα οφέλη για την υγεία και την ομορφιά σας.

Με το παραπάνω σκεπτικό, λοιπόν, αναζητήσαμε και συγκεντρώσαμε βιβλία που θα σας μυήσουν σε εναλλακτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους άθλησης και αναζωογόνησης, όπως η γιόγκα και οι πιλάτες. Όποια μορφή άθλησης και αν επιλέξετε, θα τη συνδυάσετε με τη διατροφή που ταιριάζει στον οργανισμό σας, και τα αποτελέσματα θα φανούν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Υγεία, ανανέωση και αποτοξίνωση – οι στόχοι που πρέπει να βάλετε για το φθινόπωρο.

Γιόγκα για ισορροπία στη ζωή

Ιδανικό είδος training για όλο τον χρόνο είναι η γιόγκα. Για ευεξία και ενδυνάμωση σώματος και μυαλού. Η γιόγκα θα σου προσφέρει ισορροπία και μεγαλύτερη ηρεμία στη ζωή σου και θα σε κάνει να δεις τα πράγματα διαφορετικά.

Είναι ένας ευχάριστος τρόπος προπόνησης που αν δεν έχεις όρεξη να κλειστείς σε γυμναστήριο μπορείς να το κάνεις σε εξωτερικούς χώρους, πάρε το στρώμα σου και άπλωσέ το σε πάρκα, κήπους ή ακόμη και στο σπίτι σου. Μπορείς επίσης να παρακολουθήσεις ειδικά DVD για ασκήσεις step by step.

Προτείνουμε: Η Βίβλος της Γιόγκα, εκδόσεις Ισόρροπον

Πιλάτες για να χάσεις βάρος

Οι πιλάτες είναι ένας τρόπος εκγύμνασης που απαιτεί σωματική προσπάθεια αλλά και πνευματική. Είναι ένα είδος που προτιμάται κυρίως από γυναίκες, αλλά και από τους άνδρες. Για τη σωστή καθοδήγηση αγόρασε τον κατάλληλο οδηγό και, αν το ακολουθήσεις κάνοντας 15’ την ημέρα, θα δεις μαγικά αποτελέσματα και θα χάσεις βάρος.
Προτείνουμε: Πιλάτες – Οδηγός για τους πολυάσχολους ανθρώπους, εκδόσεις Αλκίμαχον

Αεροβική στο νερό

Αν θέλεις να δροσιστείς λιγάκι και να κάψεις πανεύκολα θερμίδες, δοκίμασε Aqua Fitness σε πισίνα ή θάλασσα. Από απλό κολύμπι μέχρι Aqua Yoga και Aqua Aerobics, που θα περιλαμβάνουν από αερόβιες ασκήσεις μέχρι ασκήσεις δυναμικής και με ένα πρόγραμμα 45-50 λεπτών θα δεις, γρήγορα, τεράστια αλλαγή στο σώμα σου.

Αν και δεν υπάρχουν βιβλία για τα aqua aerobics, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε στην πλησιέστερη πισίνα.

Ισορροπημένη διατροφή

Εκτός από τη γυμναστική, αν θέλεις να χάσεις βάρος, πρέπει να κάνει μερικές θυσίες. Αλλά όλα με μέτρο. Δεν χρειάζεται να στερηθείς τίποτα, συμβουλέψου ειδικά βιβλία για την τέλεια διατροφή και υιοθέτησε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Ακολούθησε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής πλούσιο σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Όπως έκανες το καλοκαίρι, έτσι και την υπόλοιπη χρονιά να προσέχεις τα γεύματα σου να είναι ελαφριά. Προτίμησε μικρά και συχνά γεύματα, επίλεξε τροφές όπως φρούτα, σαλάτες, ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών και λαχανικά. Φρόντισε τα γεύματά σου να είναι κάθε τρεις ώρες και να πίνεις τουλάχιστον οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα. Για super τόνωση, φτιάξε δροσιστικούς χυμούς φρούτων ή λαχανικών στο blender! Για detox του οργανισμού και ενέργεια βρες τις κατάλληλές συνταγές και φτιάξε τα δικά σου green drinks και smoothies.

Προτείνουμε: Smoothies και Χυμοί, εκδόσεις Ψύχαλος