Deloitte: Διαφήμιση μέσω έξυπνων συσκευών το 2013

37

Σύμφωνα με την 12η έκδοση των Προβλέψεων για τους κλάδους της Τεχνολογίας, των ΜΜΕ και των Τηλεπικοινωνιών για το 2013 της Deloitte, ένα δισεκατομμύριο έξυπνα κινητά (smartphones) θα διατεθούν το 2013 και η διαφήμιση μέσω κινητών θα χωριστεί σε δυο κατηγορίες – σε ταμπλέτες (tablets) και έξυπνα κινητά. «Διαχωρίζοντας τη διαφήμιση μέσω κινητών συσκευών, σε αυτή που απευθύνεται στα κινητά τηλέφωνα και σε εκείνη που απευθύνεται στις ταμπλέτες, οι διαφημιστές θα πρέπει να ξεκινήσουν να αναζητούν νέους τρόπους διαφήμισης, ειδικά για smartphones, όπως είναι τα διαδραστικά βίντεο ή τα παιχνίδια, ενώ παράλληλα οι ταμπλέτες μπορούν να δανειστούν περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί για PCs».

Επιπλέον, το 2013, ο κλάδος των smartphones μπορεί δημιουργήσει έσοδα της τάξεως των $4,9 δισ., ενώ η διαφήμιση σε ταμπλέτες έσοδα $3,4 δισ. Τα έσοδα ανά μονάδα, ωστόσο, αποκαλύπτουν μια διαφορετική δυναμική καθώς τα έσοδα από τη διαφήμιση προβλέπονται σε $7 ανά ταμπλέτα και $0,60 ανά smartphone (συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων μέσω εφαρμογών «in-app ads»).

Το 2013, σύμφωνα με τις Deloitte, η «κινητή διαφήμιση» ανθίζει, οι ταμπλέτες προπορεύονται ενώ, τα smartphones ακολουθούν. Η «κινητή διαφήμιση» – μια κατηγορία που συμπεριλαμβάνει τις ταμπλέτες, τα smartphones και άλλες συσκευές τηλεφώνων – θα αναπτυχθεί κατά 50 % αγγίζοντας τα $9 δισ. παγκοσμίως.

Οι Προβλέψεις για τους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών βασίζονται σε παγκόσμια έρευνα με συνεντεύξεις και πληροφόρηση από πελάτες εταιριών-μελών της Deloitte, στελέχη της Deloitte, αναλυτές του κλάδου, ηγετικά στελέχη των κλάδων TMT, και χιλιάδες επαγγελματίες των εταιριών μελών ΤΜΤ του παγκόσμιου δικτύου της Deloitte.

 

Πληροφορίες από το in.gr