Cosmote, Vodafone, Wind διευκολύνουν τους συνδρομητές τους στην Κω

334

Οι τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας διευκολύνουν την επικοινωνία των συνδρομητών τους στην Κω μετά τον σεισμό που χτύπησε το νησί.

Συγκεκριμένα, η Cosmote προσφέρει δωρεάν στους συνδρομητές της στην Κω:

  • 500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.
  • 500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 21/7 έως και τις 28/7.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, αναστέλλεται κάθε διαδικασία για, οριστική ή προσωρινή, φραγή για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Κω, μέχρι και τις 21/8/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιούν δωρεάν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά, έως και τις 28/7.

Η Vodafone, από την πλευρά της, προσφέρει, έως την επόμενη Δευτέρα 31 Ιουλίου, επιπλέον:

  • 1000 λεπτά ομιλίας προς όλους
  • 600 SMS προς όλους  και
  • 600 ΜΒ

Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας Vodafone που ζουν στην Κω, θα έχουν στη διάθεση τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και  εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Η δε Wind, τέλος, σε όλους τους:

  • πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
  • κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q

προσφέρει από σήμερα ως το τέλος του μήνα, Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και 31 Ιουλίου.

Σημειώνεται πως το κατάστημα Wind στην Κω (Ελευθερίου Βενιζέλου 2, Τηλ.: 2242030275) είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η Wind Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.