CES 2016: Πωλήσεις 108 εκατ. smartphones από τη Huawei το 2015

57

Στο πλαίσιο του CES 2016, η Huawei ανακοίνωσε ισχυρά επιχειρηματικά αποτελέσματα και ραγδαία ετήσια ανάπτυξη για το Consumer Business Group (CBG). Τα ετήσια έσοδα της Huawei ξεπέρασαν τα $20 δις το 2015, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 70% συγκριτικά με το 2014. Επιπλέον, καταγράφοντας πωλήσεις 108 εκατομμυρίων smartphones το 2015 – 44% περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος – η Huawei είναι η πρώτη, κορυφαία Κινέζικη εταιρεία κατασκευής smartphone που σημειώνει απόδοση ρεκόρ, αυτού του μεγέθους. 

Η Huawei σημειώνει ανάπτυξη στις παγκόσμιες αγορές και κατακτά την κορυφή των smartphone brands στην Κίνα

 

Με τη διάθεση 108 εκατομμυρίων smartphones το 2015, η Huawei θεμελίωσε τη θέση της ανάμεσα στις τρεις κορυφαίες εταιρίες της αγοράς, ενώ παράλληλα μείωσε σημαντικά το χάσμα με τον ανταγωνισμό. Επίσης, η Huawei «κρατά τα ηνία» του υψηλότερου μεριδίου αγοράς στην Κίνα από τον Μάρτιο του 2015, διάστημα κατά το οποίο λανσάρισε δύο premium smartphones, το P8 και το Mate S. Παράλληλα με την δυναμική εξέλιξη στην Κίνα, η Huawei κατάφερε να σημειώσει μεγάλη επιτυχία και στις διεθνείς αγορές. Στη Δυτική Ευρώπη, η Huawei διατήρησε ισχυρή παρουσία στην αγορά των high-end smartphones (συσκευές κινητών τηλεφώνων που κοστίζουν €400-500). Ταυτόχρονα, η εταιρεία βρισκόταν ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους κατόχους μεριδίων αγοράς σε Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ελβετία, Πορτογαλία κ.ά.

 

 

Επιπρόσθετα, η Huawei συνέχισε να αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας της, κατακτώντας μια σειρά επιτευγμάτων σε αυτόν τον τομέα:

 

  • Η Huawei κατατάχθηκε 88η στη Λίστα της Interbrand με τα Top 100 Global Brands, σκαρφαλώνοντας από την 94η θέση του 2014.
  • Η Huawei διακρίθηκε ως η 70η πολυτιμότερη μάρκα παγκοσμίως, σύμφωνα με την λίστα BrandZ 100.
  • Σύμφωνα με αναφορά του διεθνώς αναγνωρισμένου ινστιτούτου έρευνας IPSOS, η Huawei κατέκτησε την πρωτιά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας της, πραγματοποιώντας άλμα από το 64% (2014) στο 76% (2015), καθώς περισσότεροι από το 75% των καταναλωτών είναι ενήμεροι για τα smartphones της Huawei.
  • Η αναγνωρισιμότητα της μάρκας αυξήθηκε σημαντικά στις ευρωπαϊκές χώρες, από έτος σε έτος: Πορτογαλία (87%), Ιταλία (82%), Ισπανία (79%), Ολλανδία (73%), Γερμανία (68%).

Καθώς η αναγνωρισιμότητα της Huawei αυξήθηκε σε στρατηγικές αγορές διεθνώς, αντιστοίχως αυξήθηκε η Πρόταση Σύστασης της μάρκας (NPS) στο 47, εξασφαλίζοντας στη Huawei την τρίτη θέση παγκοσμίως.

 

Τα προϊόντα της Huawei όπως το P8, το Mate 7, το Mate S και το Nexus 6P έτυχαν θερμής υποδοχής στις παγκόσμιες αγορές κατά τη διάρκεια του 2015:

Οι διεθνείς αποστολές του P8 έφτασαν τα 4.5 εκατομμύρια τεμάχια, ενώ η συσκευή κέρδισε σημαντικές διακρίσεις όπως τα «Best Recommendation Award» από το Β. Ευρωπαϊκό Ljud & Bild, «White Gold Award» από το Δανέζικο Tech-Test, «Recommended Product Award» από το κορυφαίο Νορβηγικό website, Dinside.

Περισσότερα από 7 εκατομμύρια Mate 7 εστάλησαν το 2015, ενώ η συσκευή βραβεύθηκε ως «BEST of IFA 2014» και διακρίθηκε από τα Android Authority, GSM Arena και Tom’s Guide.

Οι αποστολές του Mate S ξεπέρασαν τα 800.000 τεμάχια μέσα σε 4 μήνες από την κυκλοφορία του, σε  48 χώρες στην Ασία και την Ευρώπη. Ακόμη, το μοντέλο κέρδισε 9 βραβεία διεθνώς, συμπεριλαμβανομένων των «BEST of IFA 2015» από τα Global Technology Media GIGA και AndroidPIT.

Το Huawei Nexus 6P, που κατασκευάστηκε από κοινού με την Google, επέδειξε φοβερή δυναμική στη Βόρεια Αμερική, καθώς εξαντλήθηκε μόλις σε ένα μήνα από την κυκλοφορία του. Διεθνώς, το Nexus 6P διατέθηκε προς πώληση σε περισσότερες από 60 χώρες, κερδίζοντας μεγάλη δημοφιλία και άριστες δημοσιογραφικές κριτικές, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης,  ήταν ένα από τα φιναλίστ μοντέλα στα «Holiday Season Recommendation», «Editor’s Choice» και «Best of 2015», αποσπώντας θετικές αξιολογήσεις από πληθώρα ΜΜΕ, αποδεικνύοντας την απαράμιλλη τεχνογνωσία της Huawei όσον αφορά στην τεχνολογική εξέλιξη, το προϊoντικό design και την κατασκευαστική ποιότητα.

 

Η Huawei Επικεντρώνεται στις Νικηφόρες Συνεργασίες και την Έρευνα για την Καινοτομία του Μέλλοντος

 

Η εκπληκτική επιχειρησιακή απόδοση της Huawei οφείλεται στην τεράστια επένδυση της εταιρείας σε Καινοτομία και Έρευνα & Ανάπτυξη. Η Huawei έχει ιδρύσει 16 ερευνητικά εργαστήρια σε όλο τον κόσμο και σε περιοχές όπως η Κίνα, η Γερμανία, η Σουηδία, η Ρωσία και η Ινδία. Το 2014, η Huawei επένδυσε 14.2% από τα ετήσια έσοδά της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, κατοχυρώνοντας 76.687 πατέντες, 18.000 εκ των οποίων αφορούν συσκευές της Huawei.

 

Η Huawei εφάρμοσε την ιδιόκτητη καινοτόμα τεχνολογία της στις καινούριες συσκευές της, δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να βιώσουν μοναδική εμπειρία χρήσης.  Για παράδειγμα, η Huawei επένδυσε $98 εκατομμύρια μέσα σε 3 χρόνια και συγκρότησε μια ερευνητική ομάδα στη Γαλλία για την πρώτη ιδιόκτητη ISΡ για το Mate 8, δίνοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να βγάλουν καλύτερες φωτογραφίες με ταχύτερο focus, μεγαλύτερη ευκρίνεια και χρωματική ακρίβεια. Επιπλέον, η τεχνολογία Press Touch που πρωτοεμφανίστηκε στο Mate S έσπασε την παράδοση του δισδιάστατου ελέγχου αφής και έφερε μια νέα εποχή στη διάδραση μεταξύ ανθρώπων και μηχανών. Ακόμα, η τεχνολογία Fingerprint 2.0 της Huawei αύξησε την ταχύτητα αναγνώρισης κατά 100%, ενώ η λειτουργία  Knuckle κέρδισε έδαφος ανάμεσα στους χρήστες.

 

Στο CES 2015, η Huawei συνεργάστηκε με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, για να προσφέρει εκπληκτική εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές:

  • Η Huawei συνεργάστηκε με την Swarovski για την κυκλοφορία του HUAWEI WATCH Jewel, του πρώτου smart watch στον κόσμο σχεδιασμένο για γυναίκες. Το HUAWEI WATCH Jewel διαθέτει 68 πετράδια SWAROVSKI ZIRCONIA στο καντράν, ενώ το λουρί του είναι κατασκευασμένο από γνήσιο Ιταλικό δέρμα, συνδυάζοντας την κομψότητα με τη λειτουργικότητα.
  • Η Huawei ενώνει δυνάμεις με την Harman Kardon, την ηγέτιδα εταιρεία ήχου, για το tablet M2 10.0, για να προτείνει μια κορυφαία συσκευή στην αγορά βίντεο/ήχου.
  • Το Huawei Nexus 6P, που κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Google, ώθησε τη Huawei ανάμεσα στα κορυφαία brands παγκοσμίως, καθώς ο σχεδιασμός και η ποιότητα της συσκευής ξεπέρασε τις προγενέστερες εκδόσεις Nexus.
  • Στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Huawei συνεργάστηκε με top κατασκευαστές όπως η GM, η Volkswagen και το PSA Peugeot Citroen, για να ενσωματώσει την λειτουργία 4G στα μελλοντικά οχήματα.
  • Η Huawei στράφηκε προς την αγορά των smart οικιών, λανσάροντας το Huawei Lite OS, μια προηγμένη smart συσκευή με standard πρωτόκολλο που ακολουθεί το Hilink και ανέπτυξε συνεργασίες με περισσότερες από 60 εταιρίες όπως οι Haier, Midea, Skyworth και Broadlink.
  • Τέλος, η Huawei έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση στοιχείων μόδας στις τεχνολογίες αιχμής. Σε αυτό το πλαίσιο συνεργάστηκε με το περιοδικό Vogue, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνο, τον Mario Testino, παγκοσμίου φήμης φωτογράφο και τα top models Karlie Kloss και Sean O’Pry, που εμφανίστηκαν σε διαφημιστική ταινία της εταιρείας.

 

Το 2016, η Huawei θα συνεχίσει διατηρώντας τις νικηφόρες συνέργειες, δημιουργώντας δεσμούς με κορυφαίες εταιρίες από διάφορους κλάδους, για τη δημιουργία συσκευών κινητής και λύσεων smart οικιών και cloud υπηρεσιών. Μέσω της προηγμένης τεχνολογίας, της καινοτομίας και της συνεργασίας, η Huawei θα συνεχίσει να παρέχει προϊόντα τεχνολογίας αιχμής και απίθανη εμπειρία χρήσης στους καταναλωτές της.