Bronze Lions για το «Φιλί» της Vodafone

62

H Vodafone απέσπασε δύο βραβεία Bronze Lions, κατά τη διάρκεια του 60ου Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, για την τηλεοπτική διαφημιστική της καμπάνια «Το φιλί».

 

Η τηλεοπτική καμπάνια προβλήθηκε σε αρκετές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Vodafone, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, με σκοπό την επικοινωνία των νέων προγραμμάτων συμβολαίου Vodafone Red, που προσφέρουν απεριόριστη επικοινωνία προς όλα τα δίκτυα, αλλά και μοναδικές υπηρεσίες.

 

Η τηλεοπτική καμπάνια καταγράφει την κοινή ζωή ενός κοριτσιού και ενός αγοριού, από τη στιγμή του πρώτου τους φιλιού και καθώς περνούν στην ενηλικίωση και παραμένουν μαζί μέχρι τα βαθιά γεράματα, επικοινωνώντας ότι  «Είναι ωραίο τα καλά πράγματα να κρατάνε για πάντα», που είναι και το μήνυμα που υπογράφει την ταινία.

 

Τα βραβεία που απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια ήταν στις κατηγορίες «Film Craft» και «Film». Παράλληλα, η ταινία έλαβε έπαινο για το κινηματογραφικό της στυλ, καθώς χρησιμοποιήθηκε φορητή κάμερα για τη λήψη των κοντινών πλάνων των ηθοποιών.