Αυτές είναι οι 50 ισχυρότερες μάρκες που αναγνωρίζουν δισεκατομμύρια άνθρωποι

137

Η  εταιρεία Moosylvania έχει εδραιώσει εδώ και χρόνια την θέση της στο χώρο της διαφήμισης. Πρόσφατα λοιπόν, διεξήγαγε έρευνα μεταξύ 1.500 ανθρώπων -από 20 έως 35 ετών- ζητώντας τους να ψηφίσουν τις αγαπημένες τους φίρμες. Δείτε  τα 50 ισχυρότερα brands στον κόσμο! 

50. Asus


Η εταιρεία από την Ταϊβάν είναι η πέμπτη μεγαλύτερη κατασκευάστρια ηλεκτρονικών υπολογιστών στον κόσμο. Βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα για τα φθηνά έξυπνα κινητά με λειτουργικό, Android.

49. Bethesda Softworks

Η εταιρεία ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής, ειδικά από τότε που έκανε παιχνίδια το Star Trek και τον Terminator, γνωστό και ως εξολοθρευτή.

48. LG Corporation

Η LG τα πάει πολύ καλά στους νέους, ωστόσο συνεχίζει να δέχεται την πρόκληση των αντιπάλων της.

47. Wendy’s

Η νέα καμπάνια των Wendy’s είναι επικεντρωμένη στους νέους είτε σε επίπεδο εικόνας είτε σε επίπεδο προϊόντων. Εξ άλλου, η εταιρεία πάντα έδινε έμφαση στο να είναι πιο φρέσκια από τους ανταγωνιστές, με κάθε μπέργκερ να είναι φρέσκο και όχι από κατεψυγμένο μπιφτέκι.

46. Aeropostale

Μπορεί να μη σκίζει στους εφήβους, όμως κάποιοι φοιτητές φοράνε τα ρούχα της εταιρείας στο Πανεπιστήμιο. Πάντως, το brand είναι σε ελεύθερη πτώση.

45. Under Armour

Η δημοφιλία της Under Armour έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, κυρίως χάρη σε αθλητές που την προτιμούν. 

44. Android

Το λειτουργικό σύστημα που έφτιαξε η Google είναι πολύ δημοφιλές, κυρίως μεταξύ των ανθρώπων που αναζητούν διαφορετικές επιλογές από την Apple. Όμως το Android δύσκολα ακολουθεί το iOS της Apple. 

43. Chanel

Η εταιρεία πολυτελών ειδών βρίσκεται στην κορυφή εδώ και δεκαετίες, ενώ τα νεαρά μοντέλα τη δείχνουν όλο και πιο μοντέρνα.

42. Sprint

Η Sprint χρησιμοποίησε επιθετική στρατηγική στην αγορά κινητών τηλεφώνων για να δείξει ότι είναι φθηνότερη από την AT&T ή Verizon στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η στρατηγική της φαίνεται ότι αποδίδει, ειδικά στους νέους, που θέλουν να είναι διαρκώς συνδεδεμένοι με τα έξυπνα κινητά τους.

41. Levi’s


Η Levi’s έχει επωφεληθεί σημαντικά από την τάση των νέων να φορούν κάζουαλ ρούχα στη δουλειά, όμως το πρόβλημα είναι ότι η τελευταία τάση στους νέους δείχνει ότι προτιμούν τα αθλητικά από τα τζιν.

40. Kraft


Τα νέα προϊόντα που έριξε στην αγορά η Kraft φαίνεται να έχουν τεράστια απήχηση στους νέους.

39. Kellogg’s


Μπορεί οι πωλήσεις δημητριακών να υποχωρούν, όμως τα άλλα προϊόντα της εταιρείας πάνε πάρα πολύ καλά.

38. Victoria’s Secret

Είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην αγορά εσωρούχων, με μερίδιο που αγγίζει το 35%. Η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας, με τους περίφημους Αγγέλους, θεωρείται μία από τις καλύτερες. Τελευταία, η εταιρεία δέχεται κριτική, γιατί δεν διαθέτει στην αγορά πολύ μεγάλα μεγέθη.

37. Hershey’s

Η Hershey’s έχει πλέον εγκαταλείψει τις χρωστικές ουσίες στις σοκολάτες της και με ανακοίνωσή της τονίζει ότι χρησιμοποιεί αγνά υλικά.

36. Forever 21

Η εταιρεία πουλάει μοντέρνα ρούχα σε ασυναγώνιστες τιμές και έχει επεκταθεί σημαντικά τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Τελευταία, πάντως, οι νέοι έχουν αρχίσει να προτιμούν την αγορά λίγων και ακριβών ρούχων παρά πολλών και φθηνών.

35. Hewlett-Packard

Οι νέοι καταναλωτές αγαπούν τα φθηνά λάπτοπ της εταιρείας – μάλιστα το προηγούμενο τρίμηνο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 19%.

34. Nestle

Η εταιρεία ανθίζει στα φυσικά προϊόντα, αλλά και στις σοκολάτες.

33. Oreo

Τα Oreo είναι κλασικά, αλλά η εταιρεία κατάφερε να μείνει στη μόδα προσφέροντας και νέα προϊόντα, τα οποία μάλιστα προώθησε στα κοινωνικά δίκτυα.

32. Colgate

Η γραμμή προϊόντων της Colgate για πιο λευκά δόντια σε μία μέρα δίνει μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις μεταξύ των νέων.

31. Honda

Τα αυτοκίνητά της έχουν μεγάλη απήχηση στους νέους, ενώ η αυτοκινητοβιομηχανία κάνει σημαντικές επενδύσεις στα υβριδικά μοντέλα.

30. Ralph Lauren

Τα Ralph Lauren είναι διαθέσιμα σε 11.000 καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο. η εταιρεία έχει πολύ καλή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ προωθείται από το μοντέλο, Χάνα Ντέιβις.

29. XBox

Η νέα κονσόλα του Xbox One εκτόξευσε την εταιρεία το 2014, την ώρα που οι νέοι ασχολούνται όλο και περισσότερο με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

28. Best Buy

Οι πωλήσεις της Best Buy αυξάνονται διαρκώς, με σημαντικότερες τις πωλήσεις τηλεοράσεων.

27. Verizon

Η Verizon συνεχίζει να κυριαρχεί στην αγορά κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία πρόσφατα αγόρασε την AOL, ενώ προσεγγίζει τους νέους με φθηνότερα τιμολόγια για δεδομένα.

26. Dove


Η Dove, που ανήκει στην Unilever, πρόσφατα ανακοίνωσε σημαντική αύξηση κερδών. Ενώ η διαφημιστική καμπάνια για την πραγματική ομορφιά έχει μεγάλη απήχηση στους νέους.

25. Vans

Η εταιρεία ξεκίνησε με παπούτσια για σκέιτ, όμως πλέον έχει επωφεληθεί από την τάση που υπάρχει για την αθλητική ένδυση και έχει γίνει πολύ της μόδας.

24. Valve

Η εταιρεία που φτιάχνει βιντεοπαιχνίδια έχει μεγάλη πέραση στα κοινωνικά δίκτυα και συχνά δίνει δώρα.

23. Chevrolet

Το SUV της εταιρείας έχει αποδειχτεί πολύ μεγάλη επιτυχία.

22. Starbucks

Η εταιρεία επεκτείνει το μενού της και περιλαμβάνει περισσότερα φαγώσιμα, όπως σάντουιτς και σαλάτες. Σε πολλές περιοχές μάλιστα έχει και πώληση από το αυτοκίνητο, δηλαδή drive-thrus.

21. Pizza Hut


Τον περασμένο Νοέμβριο, η Pizza Hut ανακοίνωσε ότι η τελευταία διαφημιστική εκστρατεία ήταν η καλύτερη στην ιστορία της, ενώ έχει υιοθετήσει και νέες γεύσεις.

20. Converse


Η Converse έχει δει μία δραστική αύξηση στις πωλήσεις της, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι φορούν αθλητικά σε πολλές περιστάσεις.

19. Ford


Η Ford επανατοποθετεί τη φίρμα της ώστε τα αυτοκίνητά της να δείχνουν πιο πολυτελή και να ανταγωνιστεί με αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW και η Mercedes.

18. JCPenney


Η JCPenney προσπαθεί να κάνει μία αναστροφή και να προσεγγίσει τις γυναίκες.

17. McDonald’s


Τα McDonald’s συνεχίζουν να είναι η πιο δημοφιλής αλυσίδα εστιατορίων μεταξύ των νέων, σύμφωνα με ανάλυση της Morgan Stanley. Η εταιρεία βάζει στα εστιατόριά της περισσότερα φρέσκα προϊόντα.

16. Macy’s


Η αλήθεια είναι ότι οι νέοι ξοδεύουν λιγότερα για ρούχα. Ωστόσο τα Macy’s προσελκύουν περισσότερους νέους επενδύοντας σε πιο μοντέρνα ρούχα, καθώς και σε προϊόντα για το σπίτι, αλλά και σε καλλυντικά.

15. Dell


Η Dell είναι μία ακόμη εταιρεία που επωφελείται από την εξάρτηση των νέων για προϊόντα τεχνολογίας.

14. Adidas


Η Adidas αρχίζει να πουλάει πιο νεανικά παπούτσια για να προσεγγίσει τους νέους, όμως χάνει διαρκώς μερίδιο αγοράς από τη Nike. 

13. Nintendo

Υπάρχουν πολλοί νέοι, νοσταλγοί της Nintendo, γιατί έπαιζαν με τα παιχνίδια της εταιρείας όταν ήταν παιδιά. Συνεχίζουν λοιπόν να είναι πιστοί και ως ενήλικες.

12. Google


Οι εφαρμογές για έξυπνα κινητά πάνε πολύ καλά, ενώ και το Gmail είναι εξαιρετικά δημοφιλές.

11. Amazon


Η εταιρεία άρχισε από φέτος να παραδίδει προϊόντα ακόμη και μέσα σε μία ώρα, ενώ επέκτεινε τις πωλήσεις λαχανικών και φρούτων στη Νέα Υόρκη.

10. Pepsi


Η Pepsi έβγαλε αναψυκτικά με στέβια, ενώ αφαίρεσε και το τεχνητό γλυκαντικό, την ασπαρτάμη, που χρησιμοποιούσε στην Diet Pepsi.

9. Jordan

Πολλά από τα προϊόντα Jordan της Nike σαρώνουν ακόμη και στην μεταπώληση.

8. Coca-Cola

Η Coca-Cola παραμένει ο μεγάλος ηγέτης της αγοράς αναψυκτικών, με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 17,6%. Ενώ το μερίδιο αγοράς της Pepsi είναι 8,8%.

7. Microsoft


Υπολογιστές, εφαρμογές και προγράμματα οδηγούν τη Microsoft σε κέρδη ρεκόρ. Η εταιρεία πρόσφατα έβγαλε στην αγορά ένα βίντεο που δείχνει πώς οι προσωπικοί υπολογιστές μπορούν να γίνουν ολογραφικοί
 

6. Target

Η Target εφυήρε την ιδέα του «φθηνού σικ» πριν από δύο δεκαετίες.

5. Wal-Mart

Η Wal-Mart έδωσε φέτος στους εργαζόμενούς της αύξηση και άνοιξε ακόμη και μικρά καταστήματα.

4. Sony


Το Playstation, τα παιχνίδια, οι φωτογραφίες και η μουσική οδηγούν τη Sony σε νέα υψηλά. Η εταιρεία επενδύει δυναμικά σε αυτούς τους τομείς, ενώ πολύ δημοφιλή είναι και τα έξυπνα κινητά της.

3. Samsung

Τα Galaxy της Samsung είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους νέους.

2. Apple


Η Apple έχει φανατικούς θαυμαστές και οι πελάτες της είναι κυρίως νέους. Τα iPhone, τα iPad και τα Macbooks σαρώνουν, ενώ φέτος η εταιρεία έβγαλε στην αγορά και το καινούργιο ρολόι.

1. Nike


Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι οι νέοι θεωρούν την άσκηση πολύ σημαντική για την υγεία του, ενώ οι γονείς τους ασχολούνταν μόνο με τη διατροφή. Το μερίδιο αγοράς της Nike στα αθλητικά παπούτσια φτάνει το εντυπωσιακό 62%.