Αύξηση 3% στα έσοδα της Samsung Electronics

36

Η SamsungElectronicsCo., Ltd. ανακοίνωσε έσοδα της τάξης των 59,08 τρισεκατομμυρίων won σε ενοποιημένη βάση για το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2013, σημειώνοντας αύξηση 3% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 13% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη του τριμήνου έφτασαν για πρώτη φορά τα 10,16 τρισεκατομμύρια won, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 7% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και αύξηση 26% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Το ενοποιημένο καθαρό κέρδος του τριμήνου ήταν 8,24 τρισεκατομμύρια won.

 

Λόγω των σταθερών πωλήσεων στις Μνήμες, ο τομέας των Ημιαγωγών εμφάνισε τα μεγαλύτερα κέρδη, παρουσιάζοντας 12% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ τα τριμηνιαία έσοδα ήταν 9,74 τρισεκατομμύρια won. Η χρήση των DRAMγια φορητές συσκευές, serversκαι κονσόλες ψηφιακού gaming, καθώς και η υιοθέτηση της τεχνολογίας των 20 νανομέτρων αύξησαν την κερδοφορία.

 

Με συνεχώς εντεινόμενο ανταγωνισμό στην αγορά, το Τμήμα IT & MobileCommunicationsσημείωσε έσοδα 36,57 τρισεκατομμύρια won και παρουσίασε αύξηση 3% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Οι συνολικές παραδόσεις των smartphonesμεσαίας κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις high-endsmartphonesέφτασαν σε αντίστοιχα επίπεδα με το δεύτερο τρίμηνο. Η ανοδική τάση σε παραδόσεις πιο εμπορικών μοντέλων βοήθησαν στην αύξηση της κερδοφορίας.

 

Η μείωση στη ζήτηση τηλεοράσεων με επίπεδο πάνελ σε Ευρώπη και Κίνα περιόρισε τις παγκόσμιες πωλήσεις, αλλά η αύξηση στις ΗΠΑ και στις αναδυόμενες αγορές βοήθησε να αντισταθμιστούν οι συνολικές απώλειες. Η Samsungαύξησε τις πωλήσεις του τριμήνου με την επέκταση εμπορικών σειρών τηλεοράσεων στην Κίνα και με την αύξηση των παραδόσεων των τηλεοράσεων μεγαλύτερων των 50 ιντσών παγκοσμίως.

 

Όσον αφορά στις Οικιακές Συσκευές, η χαμηλή εποχική ζήτηση, σε συνδυασμό με την υποτίμηση του νομίσματος σε αναδυόμενες αγορές, επισκίασε τις ισχυρές πωλήσεις premiumπροϊόντων σε μεγάλες αγορές και τις βελτιώσεις στις σειρές εμπορικών προϊόντων.

 

Αναφορικά με τον τομέα Ηλεκτρονικών Εξαρτημάτων, το περιθώριο κέρδους του τομέα των πάνελ περιορίστηκε λόγω της μείωσης της τιμής τους, της επιβράδυνσης στην αγορά Η/Υ και της μειωμένης ζήτησης τηλεοράσεων στην Ευρώπη. Οι δύσκολες αυτές συνθήκες οδήγησαν στη μείωση των λειτουργικών εσόδων του τμήματος των πάνελ κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

 

Ο τομέας Ημιαγωγών της Samsungπαρουσίασε σημαντικά κέρδη με υψηλής προστιθέμενης αξίας προϊόντα για φορητές συσκευές και datacenters.

 

Κατά το τρίτο τρίμηνο οι κεφαλαιακές δαπάνες έφτασαν τα 6 τρισεκατομμύρια won, εκ των οποίων τα 2,6 τρισεκατομμύρια προήλθαν από την κατηγορία των Ημιαγωγών και τα 1,9 τρισεκατομμύρια από την κατηγορία των πάνελ. Συνολικά, από τα 24 τρισεκατομμύρια wonτων προϋπολογισμένων κεφαλαιακών δαπανών πραγματοποιήθηκαν 15 τρισεκατομμύρια wonή 63%.

 

 

Τα Chipsξανά στο παιχνίδι

 

Οι τομείς Ημιαγωγών της Samsung –οι οποίοι περιλαμβάνουν τις μνήμες και το σύστημα LSI– σημείωσαν λειτουργικά κέρδη 2,06 στο τρίμηνο σε ενοποιημένα έσοδα 9,74 τρισεκατομμύρια won. Ο τομέας των Memory chip, υπεύθυνος για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων, έφτασε σε έσοδα των 6,37 τρισεκατομμυρίων won, σημειώνοντας αύξηση 12% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

 

 

Οι premiumοθόνες κρατούν τα κέρδη των πάνελ σε υψηλό επίπεδο

 

Ο κλάδος των πάνελ οθονών σημείωσε λειτουργικά κέρδη 980 δισεκατομμύρια won στο τρίτο τρίμηνο με έσοδα 8,09 τρισεκατομμύρια won, δηλαδή μείωση 1% στις πωλήσεις σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

 

Στο τρίτο τρίμηνο η ζήτηση για πάνελ τηλεοράσεων στην Ευρώπη και στην Κίνα μειώθηκε, οδηγώντας σε πτώση τόσο τις τιμές πώλησης όσο και τις παραδόσεις. Για τα πάνελ προϊόντων IT η ζήτηση αυξήθηκε, καθώς οι κατασκευαστές tabletετοίμασαν νέα προϊόντα για το τέλος του έτους που αποτελεί και περίοδο υψηλής ζήτησης. Παρόλα αυτά η ζήτηση για πάνελ οθονών Η/Υ και laptopπαρέμεινε σε ύφεση.

 

Οι παραδόσεις οθονών OLEDαυξήθηκαν μέσα στο τρίμηνο λόγω της υψηλής ζήτησης από κατασκευαστές smartphones, παρόλο που το κόστος επέκτασης της παραγωγής οδήγησε σε πτώση στα κέρδη τριμήνου.

 

Στο τέταρτο τρίμηνο, η Samsungαναμένει ότι η υψηλή εποχικότητα θα αυξήσει τη ζήτηση για οθόνες τηλεοράσεων, συμπεριλαμβανομένων των παραδόσεων σε premiumπάνελ, αν και τα μεγάλα αποθέματα ενδέχεται να μειώσουν την τιμή πώλησης των μεγάλων πάνελ τηλεοράσεων. Η Samsungστοχεύει να αυξήσει τη σειρά premiumπροϊόντων σε UHDπάνελ και στα πάνελ άνω των 60 ιντσών και θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των δικτύων πώλησης στην Κίνα, μέσω της νέας εγκατάστασης παραγωγής της εταιρείας στην πόλη Suzhou.

 

Αναφορικά με τα πάνελ Η/Υ, παρόλο που ο τομέας Η/Υ και monitorsθα παραμείνει σχετικά αδύναμος, η ζήτηση για πάνελ tabletθα συνεχίσει να παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη. Η Samsungσκοπεύει να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της με νέα προϊόντα και αυξημένο πελατολόγιο.

 

Στην κατηγορία των OLED πάνελ, η Samsungεπιθυμεί να ενισχύσει την ηγετική θέση της στην αγορά μέσω διαφοροποιημένων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των κυρτών οθονών, αν και το αυξημένο κόστος Έρευνας & Ανάπτυξης και το κόστος εγκατάστασης, ενδέχεται να επηρεάσουν την κερδοφορία.

 

 

Τα Smartphonesπαρουσιάζουν σταθερά Έσοδα

 

Το Τμήμα IT & MobileCommunications (IM) – που αποτελείται από τα τμήματα MobileCommunications, Networks και DigitalImaging– δημοσίευσε λειτουργικά κέρδη 6,70 τρισεκατομμύρια won σε έσοδα μεγέθους 36,57 τρισεκατομμύρια won αυτό το τρίμηνο. Από τα συνολικά κέρδη του IM, ο κλάδος φορητών συσκευών ήταν υπεύθυνος για 35,20 τρισεκατομμύρια won.

 

Λόγω της αυξημένης εποχικής ζήτησης και του διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρείας, το περιθώριο κέρδους για το Τμήμα IT & Mobile Communications αυξήθηκε κατά 7% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Πλέον της αύξησης σε παραδόσεις και έσοδα σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, αποδοτικές δαπάνες σε marketing και άλλα μειωμένα κόστη οδήγησαν σε αύξηση των λειτουργικών κερδών.

 

Οι παραδόσεις high-endsmartphonesπαρέμειναν σε αντίστοιχο επίπεδο με το προηγούμενο τρίμηνο με την εμφάνιση του GALAXY Note 3 στην αγορά, παρότι οι παραδόσεις εμπορικών smartphonesαυξήθηκαν μέσα στο τρίμηνο. Για τα tablets μεσαίας κατηγορίας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, λόγω των νέων βελτιωμένων σειρών προϊόντων και του GALAXYTab 3.

 

Για το επόμενο διάστημα, οι πωλήσεις των Samsungsmartphonesκαι tabletsαναμένεται να αυξηθούν μέσα στο τέταρτο τρίμηνο λόγω της αυξημένης εποχικότητας και της στρατηγικής ανάπτυξης πλήρους γκάμας προϊόντων. Η Samsungσκοπεύει να αυξήσει τις πωλήσεις σε νέα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής σε ανεπτυγμένες αγορές, καθώς και σε εμπορικά προϊόντα σε αναδυόμενες αγορές.

 

Όσον αφορά στις συσκευές tablet, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Samsungθα συνεχίσουν να αυξάνονται μέσω του δικτύου λιανικής και των καθιερωμένων σειρών προϊόντων από το GALAXYNote 8.0 έως το GALAXYTab 3. Η Samsungαναμένει ότι οι πωλήσεις tabletαναμένεται να αυξηθούν περισσότερο από 20%. Αναφορικά με τους Η/Υ, η εταιρεία θα συνεχίσει να ενισχύει τη στρατηγική της, εστιάζοντας σε high-endπροϊόντα καθώς και προϊόντα μεσαίας κατηγορίας.

 

Οι παραδόσεις smartphonesθα συνεχίσουν να αποτελούν περισσότερο από το 70% των συνολικών παραδόσεων κινητών τηλεφώνων. Η μέση τιμή πώλησης των κινητών τηλεφώνων αναμένεται να παραμείνει σταθερή ή να αυξηθεί λίγο.

 

Το δίκτυο της Samsungγια επιχειρήσεις θα συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις σε εξοπλισμό LTE, μεγιστοποιώντας τη δυνατότητα επέκτασης του δικτύου LTEαπό διεθνείς φορείς.

 

 

Η Διαφοροποίηση οδηγεί τη Ζήτηση στις Τηλεοράσεις

 

Το τμήμα Ηλεκτρονικών Ειδών Ευρείας Κατανάλωσης (ConsumerElectronicsDivision) –που περιλαμβάνει τους τομείς των Τηλεοράσεων και των Οικιακών Συσκευών– δημοσίευσε λειτουργικά κέρδη 350 δισεκατομμύρια won για το τρίμηνο, σε έσοδα μεγέθους 12,05 τρισεκατομμύρια won, παρουσιάζοντας μείωση κατά 6%. Το τμήμα VisualDisplay σημείωσε 7,68 τρισεκατομμύρια won επί των κερδών.

 

Στην αγορά τηλεοράσεων, η Ευρώπη και η Κίνα παρουσίασαν πτωτικές τάσεις για το τρίμηνο, ενώ στη Βόρεια Αμερική και τις αναδυόμενες αγορές οι αυξητικές τάσεις συνεχίστηκαν. Η Samsungσυνέχισε να επεκτείνει τη σειρά premiumτηλεοράσεων με στόχο να εδραιώσει την κυριαρχία της στην αγορά. Στην Κίνα, η εταιρεία ξεκίνησε την επέκταση των δικτύων διανομής και την ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων της, τα οποία βοήθησαν να επιτευχθεί αύξηση των πωλήσεων στη χώρα σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

 

Μπαίνοντας στο τέταρτο τρίμηνο, η αύξηση που αναμένεται μέσα στο τρίμηνο θα επηρεαστεί πολύ από την έντονη εποχικότητα και την αυξημένη ζήτηση στις τηλεοράσεις σε αναδυόμενες αγορές λόγω του αναμενόμενου μεγάλου ποδοσφαιρικού γεγονότος μέσα στην επόμενη χρονιά.

 

Για να διατηρήσει την ηγεσία της στην αγορά, η Samsungθα εστιάσει στον προηγμένο σχεδιασμό και την τεχνολογία για να αυξήσει τις πωλήσεις premiumτηλεοράσεων UHDκαι τηλεοράσεων άνω των 60 ιντσών, ενώ θα προωθήσει συγκεκριμένα μοντέλα ανά περιοχή και εμπορικά μοντέλα LED. Για να αξιοποιήσει την έντονη εποχική ζήτηση, η εταιρεία θα προωθήσει διαφοροποιημένες προσφορές, συμπεριλαμβανομένων των Evolution Kits, Smart TVπεριεχομένου και υπηρεσιών και την υψηλή ποιότητα εικόνας, εν μέσω εντατικοποίησης του ανταγωνισμού.

 

Στην αγορά Οικιακών Συσκευών, παρά τις παγκόσμιες προκλήσεις που δημιούργησαν οι οικονομικές συνθήκες στο τρίτο τρίμηνο, η Samsungαύξησε τις πωλήσεις των premiumπροϊόντων σε μεγάλες αγορές. Συνολικά, παρόλα αυτά, οι πωλήσεις μειώθηκαν μέσα στο τρίμηνο λόγω χαμηλής εποχικότητας για κλιματιστικά, καθώς και της υποτίμησης του νομίσματος σε αναδυόμενες αγορές. Στο μέλλον, παρόλο που τα κέρδη από υψηλότερη εποχική ζήτηση στο επόμενο τρίμηνο δεν αναμένεται να είναι σημαντικά και η αβεβαιότητα στην παγκόσμια αγορά θα παραμείνει, η Samsungθα συνεχίσει να εστιάζει στη βελτίωση της κερδοφορίας και την αύξηση των πωλήσεων μέσω αποτελεσματικότερης διαχείρισης λειτουργικών εξόδων.