Amen: Νέο social site

34

Αντί ο χρήστης να δημοσιεύσει αυτό που έχει κατά νου, γράφει ό,τι θέλει, όπως ότι το συγκεκριμένο μαγαζί είναι το καλύτερο για μπύρα, απόψεις περί αγάπης και έρωτα ή οτιδήποτε άλλο. Οι υπόλοιποι χρήστες, αναφορικά με την δημοσίευση, έχουν δύο επιλογές σχολιασμού: «Αμήν» (Amen) ή… «με τίποτα» (Hell No).

 

Εκ πρώτης όψεως μπορεί να φαίνεται απλοϊκό, αλλά μάλλον δεν είναι. Αυτό που εκ πρώτης όψεως φαίνεται για ένα μέσο προβολής προτιμήσεων, αποτελεί στην ουσία μία ενδιαφέρουσα υπηρεσία βαθμολόγησης επί παντός επιστητού. Οι αλγόριθμοι του Amen μπορούν να συνθέσουν γραφήματα σχετικά με… ό,τι αφορά τους χρήστες του, από προτιμήσεις στις μπριζόλες, μέχρι ποδήλατα, ταινίες κ.ο.κ. Το μόνο που χρειάζεται είναι συμμετοχή.

 

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα για το Amen είναι ότι γενικά οι χρήστες του Ίντερνετ φαίνεται πως λατρεύουν τις «βαθμολογήσεις», καθώς θεωρούν πως τους βοηθούν να κάνουν καλύτερες επιλογές. Το Amen, το οποίο είναι διαθέσιμο ως εφαρμογή για το iPhone, πρωτοεμφανίστηκε το 2011, και τράβηξε την προσοχή επιφανών επενδυτών, όπως ο Άστον Κούτσερ και η Index Ventures. Οι υποστηρικτές του θεωρούν τη χρήση του ως «παράξενα εθιστική», ενώ οι «πολέμιοί» του το χαρακτηρίζουν μία σπατάλη χρόνου που είναι καταδικασμένη να αποτύχει.